City-of-life
Vil du reagere på denne meddelelse? Tilmeld dig forummet med et par klik eller log ind for at fortsætte.

City-of-life

Let the life begin in your fantasy
 
ForumforsidePortalNyeste billederSøgTilmeldLog ind
Log ind
Brugernavn:
Kodeord:
Log mig på automatisk ved hvert besøg: 
:: Jeg har glemt mit kodeord. Send nyt kodeord via email
Lignende emner
Seneste emner
» Aimée again (Privat)
Blodtørsten er stor-- Zann - Page 3 EmptyOns 28 Aug 2013, 17:16 af Nick

» Camp Halfblood - Nordisk
Blodtørsten er stor-- Zann - Page 3 EmptySøn 09 Sep 2012, 14:03 af Aimée

» Navneleg!!
Blodtørsten er stor-- Zann - Page 3 EmptyTirs 21 Aug 2012, 10:19 af Hana

» Eileen søger plots
Blodtørsten er stor-- Zann - Page 3 EmptyTirs 21 Aug 2012, 08:02 af Hana

» Hvad vil du-Hana
Blodtørsten er stor-- Zann - Page 3 EmptyMan 20 Aug 2012, 22:45 af Hana

» de mystiske mænd..(Nick)
Blodtørsten er stor-- Zann - Page 3 EmptyTirs 14 Aug 2012, 17:28 af Nick

» Nu er det nu.
Blodtørsten er stor-- Zann - Page 3 EmptyTirs 26 Jun 2012, 08:25 af Cerys

» Just a normal day?
Blodtørsten er stor-- Zann - Page 3 EmptyTirs 12 Jun 2012, 14:54 af Eileen

» Den gule farve.
Blodtørsten er stor-- Zann - Page 3 EmptyTirs 08 Maj 2012, 19:18 af Cerys

Mest aktive brugere
jaster
Blodtørsten er stor-- Zann - Page 3 2vote_10Blodtørsten er stor-- Zann - Page 3 2votin10Blodtørsten er stor-- Zann - Page 3 2vote_11 
Shurican
Blodtørsten er stor-- Zann - Page 3 2vote_10Blodtørsten er stor-- Zann - Page 3 2votin10Blodtørsten er stor-- Zann - Page 3 2vote_11 
Cecillie
Blodtørsten er stor-- Zann - Page 3 2vote_10Blodtørsten er stor-- Zann - Page 3 2votin10Blodtørsten er stor-- Zann - Page 3 2vote_11 
Zann
Blodtørsten er stor-- Zann - Page 3 2vote_10Blodtørsten er stor-- Zann - Page 3 2votin10Blodtørsten er stor-- Zann - Page 3 2vote_11 
sakref morladin
Blodtørsten er stor-- Zann - Page 3 2vote_10Blodtørsten er stor-- Zann - Page 3 2votin10Blodtørsten er stor-- Zann - Page 3 2vote_11 
Namine
Blodtørsten er stor-- Zann - Page 3 2vote_10Blodtørsten er stor-- Zann - Page 3 2votin10Blodtørsten er stor-- Zann - Page 3 2vote_11 
Aiko
Blodtørsten er stor-- Zann - Page 3 2vote_10Blodtørsten er stor-- Zann - Page 3 2votin10Blodtørsten er stor-- Zann - Page 3 2vote_11 
Amber
Blodtørsten er stor-- Zann - Page 3 2vote_10Blodtørsten er stor-- Zann - Page 3 2votin10Blodtørsten er stor-- Zann - Page 3 2vote_11 
Haylin
Blodtørsten er stor-- Zann - Page 3 2vote_10Blodtørsten er stor-- Zann - Page 3 2votin10Blodtørsten er stor-- Zann - Page 3 2vote_11 
Melody
Blodtørsten er stor-- Zann - Page 3 2vote_10Blodtørsten er stor-- Zann - Page 3 2votin10Blodtørsten er stor-- Zann - Page 3 2vote_11 
Statistik
Der er i alt 92 tilmeldte brugere
Den sidst registrerede bruger er jace6740

Vores brugere har i alt skrevet 19471 indlæg i 511 emner
Nu er det nu.
Blodtørsten er stor-- Zann - Page 3 EmptyTirs 21 Feb 2012, 13:26 af jaster
Hej alle sammen

Jeg er lige nu og her blevet træt af det lookout jeg har på siden her så jeg har tænkt mig at lave et helt nyt lookout.
syns bare den har set sådan her ud alt for længe nu helt tilbage til 2011 i starten af det år så syns den kunne trænge
til at få et nyt udseende.

Så i kommer nok til at helt vild stor forandring i løbet af ugen her regner jeg med.


Hilsen Admin …

Kommentarer: 1
Hey folkens
Blodtørsten er stor-- Zann - Page 3 EmptyOns 14 Sep 2011, 19:39 af jaster
Hejsa folkens jeg har ikke være her så meget på men jeg vil høre jer om i syns om der mangler noget her på siden ud over folk er aktive på den men eller sådan noget som steder og alt det så skal i sige det til mig og sådan noget for så kan jeg jo finde ud af og lave det på siden :)

Med Venlig hilsen Admin Jaster.

Kommentarer: 1

 

 Blodtørsten er stor-- Zann

Go down 
2 deltagere
Gå til side : Forrige  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9  Næste
ForfatterBesked
Zann

Zann


Antal indlæg : 1151
Bosted : Ingensteder
Job/hobbies : intet

Blodtørsten er stor-- Zann - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: Blodtørsten er stor-- Zann   Blodtørsten er stor-- Zann - Page 3 EmptySøn 12 Dec 2010, 15:16

Zann smilede og kyssede hende blidt og tog langsomt hendes tøj af hendes historie var osse interessant men han begyndte at blive så liderlig han ikke kunne tænke på det lige nu "bliv liderlig" hviskede han som en kommando ind i hendes øre
Tilbage til toppen Go down
Amber

Amber


Antal indlæg : 510
Bosted : Hun bor i et kæmpe hus man kan godt kalde det for palæ huset ligger der hvor Amber boede inden hun blev vampyr
Job/hobbies : hvorfor skulle hun havde et job, hun lever på sin afdøde mages/mands formue

Blodtørsten er stor-- Zann - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: Blodtørsten er stor-- Zann   Blodtørsten er stor-- Zann - Page 3 EmptySøn 12 Dec 2010, 15:24

Amber mærkede hvordan tanken om hans historie blev skubbet væk erstattet af lysten til havde ham, sansede næsten ikke at han fjernede hendes tøj, hun sukkede svagt af længsel efter ham. idet deres læber mødtes lukkede hun sine øjene smilede svagt, måske havde han ret, måske ville hun komme til nyde det her.
Tilbage til toppen Go down
Zann

Zann


Antal indlæg : 1151
Bosted : Ingensteder
Job/hobbies : intet

Blodtørsten er stor-- Zann - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: Blodtørsten er stor-- Zann   Blodtørsten er stor-- Zann - Page 3 EmptySøn 12 Dec 2010, 15:28

Han skubbede hende ned og ligge på sengen med kun trusser og BH og smilede og så på hende blive liderlig "jeg vil ha du skal be mig røre dig" sagde han det var ikke en ordre men jo liderligere hun blev jo mere ville hun jo nærmest ha han rørte hende
Tilbage til toppen Go down
Amber

Amber


Antal indlæg : 510
Bosted : Hun bor i et kæmpe hus man kan godt kalde det for palæ huset ligger der hvor Amber boede inden hun blev vampyr
Job/hobbies : hvorfor skulle hun havde et job, hun lever på sin afdøde mages/mands formue

Blodtørsten er stor-- Zann - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: Blodtørsten er stor-- Zann   Blodtørsten er stor-- Zann - Page 3 EmptySøn 12 Dec 2010, 15:36

Hun mærkede det bløde stof imod sin hud, imens hun langsomt åbende øjnene med smil på læben. det tog lidt tid for hende før opfangede hans opfording om bede ham røre ved hende.Hun smilede frækt før hun åbende munden " rør ved mig" hun anede ikke rigtigt hvad hans navn var kun at det måtte være noget Z efter som hun havde et z på hendes ene skulder, hun mærkede hvordan ordene flyd ud i rummet " rør ved mig" gentog i en mere bedende tone.
Tilbage til toppen Go down
Zann

Zann


Antal indlæg : 1151
Bosted : Ingensteder
Job/hobbies : intet

Blodtørsten er stor-- Zann - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: Blodtørsten er stor-- Zann   Blodtørsten er stor-- Zann - Page 3 EmptySøn 12 Dec 2010, 15:50

Han smilede roligt "sig det frækkere" hviskede han og mente noget med at sige noget hen af rør mit våde underliv eller noget frækkere end det "sig noget meget frækt så kan jeg måske godt røre dig" hviskede han roligt mens han fortsat så på hende
Tilbage til toppen Go down
Amber

Amber


Antal indlæg : 510
Bosted : Hun bor i et kæmpe hus man kan godt kalde det for palæ huset ligger der hvor Amber boede inden hun blev vampyr
Job/hobbies : hvorfor skulle hun havde et job, hun lever på sin afdøde mages/mands formue

Blodtørsten er stor-- Zann - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: Blodtørsten er stor-- Zann   Blodtørsten er stor-- Zann - Page 3 EmptySøn 12 Dec 2010, 15:55

Hun tænkte sig om det svært for hende at komme på noget, for de fleste andre hun havde været sammen med, havde taget de de skulle bruge, fumlede med ordene, men kunne ikke rigtig finde på noget sige. flovt kiggede på ham imens stadig tænkte. " jeg ved virklig ikke hvad skal sige" nærmest hviskede hun ud i rummet følte sig dum, men ordene ville ikke komme til hende, men hun var så liderlig nu hun måtte have ham.
Tilbage til toppen Go down
Zann

Zann


Antal indlæg : 1151
Bosted : Ingensteder
Job/hobbies : intet

Blodtørsten er stor-- Zann - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: Blodtørsten er stor-- Zann   Blodtørsten er stor-- Zann - Page 3 EmptySøn 12 Dec 2010, 15:57

"du kunne sige" han lænede sig over hende "at jeg skulle tage dig på dit frække våde liderlige f***e" hviskede han og satte en hånd på hendes lår lige nær hendes underliv mens han ventede på hun sagde det
Tilbage til toppen Go down
Amber

Amber


Antal indlæg : 510
Bosted : Hun bor i et kæmpe hus man kan godt kalde det for palæ huset ligger der hvor Amber boede inden hun blev vampyr
Job/hobbies : hvorfor skulle hun havde et job, hun lever på sin afdøde mages/mands formue

Blodtørsten er stor-- Zann - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: Blodtørsten er stor-- Zann   Blodtørsten er stor-- Zann - Page 3 EmptySøn 12 Dec 2010, 16:04

Hun nikkede det kunne jo godt, hun. Drog havde hun aldrig prøvet det før og skulle lige tage sig tid til det, hun smilede frækt imens hun sagde sætning inde hovdet * tag mig på min våde liderlige f***e* nikkede så endnu gang " tag mig på min våde og liderlige F****e" gentog hun med meget rolig og sexet stemme, det skuffede hende smule for det lød slet ikke som det havde gjort i hendes hovde, hun lukkede for de tanker koncenterede sig om ham istedet for ærgede sig for længe.
Tilbage til toppen Go down
Zann

Zann


Antal indlæg : 1151
Bosted : Ingensteder
Job/hobbies : intet

Blodtørsten er stor-- Zann - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: Blodtørsten er stor-- Zann   Blodtørsten er stor-- Zann - Page 3 EmptySøn 12 Dec 2010, 16:08

Han smilede og nød faktisk at høre det før han tog hende på underlivet "sådan her" spurgte han og nussede hendes underliv blidt mens han så på hende roligt og smilede stort "eller skal jeg måske have noget ind i dig" spurgte han og rykkede hendes trusser lidt og skubbede en finger ind i hende "eller skal den være større" spurgte han roligt
Tilbage til toppen Go down
Amber

Amber


Antal indlæg : 510
Bosted : Hun bor i et kæmpe hus man kan godt kalde det for palæ huset ligger der hvor Amber boede inden hun blev vampyr
Job/hobbies : hvorfor skulle hun havde et job, hun lever på sin afdøde mages/mands formue

Blodtørsten er stor-- Zann - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: Blodtørsten er stor-- Zann   Blodtørsten er stor-- Zann - Page 3 EmptySøn 12 Dec 2010, 16:15

hun stønnede svagt idet hans finger trængte ind i hende, noget større havde han noget der større, hun betragtede ham lidt " det må du helt selv om" svarede hun imens hun mærkede hans varme hud imod hendes som var så iskold, men det jo klart for hun død hvor han levende. lukkede øjene imens tænkte på hvad han kunne finde. Hvis han fandt det passende at putte noget større ind i hendes underliv.
Tilbage til toppen Go down
Zann

Zann


Antal indlæg : 1151
Bosted : Ingensteder
Job/hobbies : intet

Blodtørsten er stor-- Zann - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: Blodtørsten er stor-- Zann   Blodtørsten er stor-- Zann - Page 3 EmptySøn 12 Dec 2010, 16:32

Han smilede roligt og åbnede sine bukser og fandt sin lem frem før han pressede den ind i hendes underliv den var større meget større end hans finger mens han nød at den kom længere og længere ind i hende indtil den ramte det inderste af hendes underliv selvom den var helt derind var der stadig en smule af hans lem tilbage
Tilbage til toppen Go down
Amber

Amber


Antal indlæg : 510
Bosted : Hun bor i et kæmpe hus man kan godt kalde det for palæ huset ligger der hvor Amber boede inden hun blev vampyr
Job/hobbies : hvorfor skulle hun havde et job, hun lever på sin afdøde mages/mands formue

Blodtørsten er stor-- Zann - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: Blodtørsten er stor-- Zann   Blodtørsten er stor-- Zann - Page 3 EmptySøn 12 Dec 2010, 16:38

Hun vred en smule i kroppen af nydelse, men hun var ikke rigtigt liderlig i nu, men det kom vel. Hun stønnede svagt da hans lem var helt i bund. hun havld aldrig prøvet noget så stort før, men kunne godt lide det. hun rettede vantro sit blik op imod ham, men måske var det nomalt for varulve. hun kunne også godt lide dunkende fornemelse det gav at havde den oppe.
Tilbage til toppen Go down
Zann

Zann


Antal indlæg : 1151
Bosted : Ingensteder
Job/hobbies : intet

Blodtørsten er stor-- Zann - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: Blodtørsten er stor-- Zann   Blodtørsten er stor-- Zann - Page 3 EmptySøn 12 Dec 2010, 16:40

Han smilede roligt før han begyndte at rykke i hende hurtigt og heftigt og kyssede hende heftigt mens han nød det mere og mere og bare fortsatte nydende "kan du li det" hviskede han roligt og smilede før han tænkte sig om "hvad er det nu du hedder" spurgte han dumt med et smil
Tilbage til toppen Go down
Amber

Amber


Antal indlæg : 510
Bosted : Hun bor i et kæmpe hus man kan godt kalde det for palæ huset ligger der hvor Amber boede inden hun blev vampyr
Job/hobbies : hvorfor skulle hun havde et job, hun lever på sin afdøde mages/mands formue

Blodtørsten er stor-- Zann - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: Blodtørsten er stor-- Zann   Blodtørsten er stor-- Zann - Page 3 EmptySøn 12 Dec 2010, 16:45

Hun gegældte han heftige kys på samme heftige måde, hun havde ikke prøvet noget lignede før, men hun nød, desvære manglede ligesom noget for det skulle være helt perfekt, hun vidste ikke hun skulle fortælle ham det. stønnede svagt igen " jeg har det som der mangler noget, men tror mig det er ikke dårligt" svarede hun, men blev afbrudt af endnu et støn. hun trak vejret en smule tungt efter stønnet før hun forstte " fuldenavn heller fornavn?" spurgte hun hævede spørgende den ene øjnbryn.
Tilbage til toppen Go down
Zann

Zann


Antal indlæg : 1151
Bosted : Ingensteder
Job/hobbies : intet

Blodtørsten er stor-- Zann - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: Blodtørsten er stor-- Zann   Blodtørsten er stor-- Zann - Page 3 EmptySøn 12 Dec 2010, 16:49

Han smilede roligt "fulde" hviskede han mens han rykkede videre i hende "hvad mangler der" spurgte han og fandt en dildo frem og stak ind i hendes røv "måske lidt mere i det hul" hviskede han roligt og nød det meget
Tilbage til toppen Go down
Amber

Amber


Antal indlæg : 510
Bosted : Hun bor i et kæmpe hus man kan godt kalde det for palæ huset ligger der hvor Amber boede inden hun blev vampyr
Job/hobbies : hvorfor skulle hun havde et job, hun lever på sin afdøde mages/mands formue

Blodtørsten er stor-- Zann - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: Blodtørsten er stor-- Zann   Blodtørsten er stor-- Zann - Page 3 EmptySøn 12 Dec 2010, 16:53

Hun rystede svagt på hovdet det var ikke det der manglede, hun stønnede svagt. før betragtede ham. " jeg lyder måske en smule sindsygt, men tror du kunne påføre mig noget smerte?" spurgte hun mærkede at dildoen til sidst fik klemt sig ind i hendes røvhul. vendt blikket bort fra Zanns ansigt, da hun ikke ville kigge ham lige direkete i ansigtet da hun spurgte.
Tilbage til toppen Go down
Zann

Zann


Antal indlæg : 1151
Bosted : Ingensteder
Job/hobbies : intet

Blodtørsten er stor-- Zann - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: Blodtørsten er stor-- Zann   Blodtørsten er stor-- Zann - Page 3 EmptySøn 12 Dec 2010, 16:56

Han smilede roligt og hans tænder voksede sig til ulvetænder samt hans klør blev lange hvorefter han hev hende op og sidde på hans skød og skar hende i ryggen og bed hende i skulderen mens han rykkede videre i hende og hver gang hun kom ned ramte dildoen dynen så den blev skubbet længere ind
Tilbage til toppen Go down
Amber

Amber


Antal indlæg : 510
Bosted : Hun bor i et kæmpe hus man kan godt kalde det for palæ huset ligger der hvor Amber boede inden hun blev vampyr
Job/hobbies : hvorfor skulle hun havde et job, hun lever på sin afdøde mages/mands formue

Blodtørsten er stor-- Zann - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: Blodtørsten er stor-- Zann   Blodtørsten er stor-- Zann - Page 3 EmptySøn 12 Dec 2010, 17:06

Amber gispede svagt første gang, men smerten var og blev Ambers følgesvend især når det angik sex, det varede ikke længe før hun stønnede. Det var ikke mange der kunne forstå at Amber tændte på smerten, men det gjorde hun. Efter 500 år hvor man ikke blevet udsat for andet, ja så blev det hurtigt naturligt at man t kunne lide den. hun glemte forlidt siden fortælle ham hendes navn og det blev lidt flov over " Amber Marie Van Hauen" stønnede hun før vendte sit blik imod ham, hun ville også gerne havde hans at vide " hvad dit Vaulven der slaver?" spurgte hun stønnende. hun var så liderlig nu at ikke rigtig lade mærke dildoen i hendes røv.
Tilbage til toppen Go down
Zann

Zann


Antal indlæg : 1151
Bosted : Ingensteder
Job/hobbies : intet

Blodtørsten er stor-- Zann - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: Blodtørsten er stor-- Zann   Blodtørsten er stor-- Zann - Page 3 EmptySøn 12 Dec 2010, 17:24

Han skar videre i hende og lod sine hænder røre sårende så de svidede mens han nød det "Jeg ved ikke hvad jeg ellers hedder end Zann" hviskede han roligt og rykkede videre i hende og med dildoen hoppende "og kald mig herre" hviskede han roligt
Tilbage til toppen Go down
Amber

Amber


Antal indlæg : 510
Bosted : Hun bor i et kæmpe hus man kan godt kalde det for palæ huset ligger der hvor Amber boede inden hun blev vampyr
Job/hobbies : hvorfor skulle hun havde et job, hun lever på sin afdøde mages/mands formue

Blodtørsten er stor-- Zann - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: Blodtørsten er stor-- Zann   Blodtørsten er stor-- Zann - Page 3 EmptySøn 12 Dec 2010, 17:32

hun kiggede på ham nikkede så " Okay Herre" svarede hun stønnede svagt, hun nød det mere og mere, han var fantastik også selv om han var en varulv, det var lang tid siden hun havde prøvet noget så godt, hun mærkede hvordan hendes sår kom svie ved hans berøringe, men det gjorde ikke amber noget. " du havde ret" sagde hun, men blev ikke færdig med sin sætning før et støn afbrød hende, men han vidste vel godt hvad hun ville sige " jeg nyder det, det er noget der bedste jeg fået længe" hun stønnede de sidste to ord ud i rummet.
Tilbage til toppen Go down
Zann

Zann


Antal indlæg : 1151
Bosted : Ingensteder
Job/hobbies : intet

Blodtørsten er stor-- Zann - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: Blodtørsten er stor-- Zann   Blodtørsten er stor-- Zann - Page 3 EmptySøn 12 Dec 2010, 17:37

Han fortsatte hurtigere og hurtigere "Ja selvfølgelig nyder du det så meget Amber jeg har en masse erfaring du ikke min eneste slave" sagde han roligt mens han blev ved "Er det noget du gerne ville have mere af bagefter dette" spurgte han nydende
Tilbage til toppen Go down
Amber

Amber


Antal indlæg : 510
Bosted : Hun bor i et kæmpe hus man kan godt kalde det for palæ huset ligger der hvor Amber boede inden hun blev vampyr
Job/hobbies : hvorfor skulle hun havde et job, hun lever på sin afdøde mages/mands formue

Blodtørsten er stor-- Zann - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: Blodtørsten er stor-- Zann   Blodtørsten er stor-- Zann - Page 3 EmptySøn 12 Dec 2010, 17:42

hun smilede frækt, før hun kiggede på ham med et drillesygt blik " lad os lege en leg der hedder find ud af hvad Amber vil bagefter" sagde hun drillende før hun strøg sine ene hånd ned over hans brystkasse. Normalt drille hun ikke andre, men hun følte sig på måde hjemme her, som om en del af hendes selv blev levende igen.
Tilbage til toppen Go down
Zann

Zann


Antal indlæg : 1151
Bosted : Ingensteder
Job/hobbies : intet

Blodtørsten er stor-- Zann - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: Blodtørsten er stor-- Zann   Blodtørsten er stor-- Zann - Page 3 EmptySøn 12 Dec 2010, 18:01

Han grinte "måske kunne man overtales til at ligge og se en film" spurgte han og rykkede videre hurtigere
Tilbage til toppen Go down
Amber

Amber


Antal indlæg : 510
Bosted : Hun bor i et kæmpe hus man kan godt kalde det for palæ huset ligger der hvor Amber boede inden hun blev vampyr
Job/hobbies : hvorfor skulle hun havde et job, hun lever på sin afdøde mages/mands formue

Blodtørsten er stor-- Zann - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: Blodtørsten er stor-- Zann   Blodtørsten er stor-- Zann - Page 3 EmptySøn 12 Dec 2010, 18:04

" jah måske" sagde hun trak idet hvis det var det han havde lyst til havde hun engtlig ikke noget imod det, for slappede næsten aldrig af, for altid travlt med alt muligt, men rystede svagt der var blev for kedligt " det er for kedeligt" klagede hun sig og lød næsten som lille barn selvom der indmellem kom nogle støn.
Tilbage til toppen Go down
Zann

Zann


Antal indlæg : 1151
Bosted : Ingensteder
Job/hobbies : intet

Blodtørsten er stor-- Zann - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: Blodtørsten er stor-- Zann   Blodtørsten er stor-- Zann - Page 3 EmptySøn 12 Dec 2010, 18:09

Han grinte og rykkede videre i hende "så lad os prøve dette" hviskede han og med sine skarpe tænder bed han fat i hendes bryster og skar ned af hendes ryg igen mens han nød at han måtte være så ond mod hende gøre hvad han havde lyst til
Tilbage til toppen Go down
Sponsoreret inhold





Blodtørsten er stor-- Zann - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: Blodtørsten er stor-- Zann   Blodtørsten er stor-- Zann - Page 3 Empty

Tilbage til toppen Go down
 
Blodtørsten er stor-- Zann
Tilbage til toppen 
Side 3 af 9Gå til side : Forrige  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9  Næste
 Lignende emner
-
» Uh! En stor stjerne! Nej det er månen...Nåårh..Kayro//
» En ret så hård dag //Zann//
» save me! //Zann//

Forumtilladelser:Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
City-of-life :: Vida :: becos da Vida-Mørke gyder-
Gå til: