City-of-life
Vil du reagere på denne meddelelse? Tilmeld dig forummet med et par klik eller log ind for at fortsætte.

City-of-life

Let the life begin in your fantasy
 
ForumforsidePortalNyeste billederSøgTilmeldLog ind
Log ind
Brugernavn:
Kodeord:
Log mig på automatisk ved hvert besøg: 
:: Jeg har glemt mit kodeord. Send nyt kodeord via email
Lignende emner
Seneste emner
» Aimée again (Privat)
Blodtørsten er stor-- Zann - Page 6 EmptyOns 28 Aug 2013, 17:16 af Nick

» Camp Halfblood - Nordisk
Blodtørsten er stor-- Zann - Page 6 EmptySøn 09 Sep 2012, 14:03 af Aimée

» Navneleg!!
Blodtørsten er stor-- Zann - Page 6 EmptyTirs 21 Aug 2012, 10:19 af Hana

» Eileen søger plots
Blodtørsten er stor-- Zann - Page 6 EmptyTirs 21 Aug 2012, 08:02 af Hana

» Hvad vil du-Hana
Blodtørsten er stor-- Zann - Page 6 EmptyMan 20 Aug 2012, 22:45 af Hana

» de mystiske mænd..(Nick)
Blodtørsten er stor-- Zann - Page 6 EmptyTirs 14 Aug 2012, 17:28 af Nick

» Nu er det nu.
Blodtørsten er stor-- Zann - Page 6 EmptyTirs 26 Jun 2012, 08:25 af Cerys

» Just a normal day?
Blodtørsten er stor-- Zann - Page 6 EmptyTirs 12 Jun 2012, 14:54 af Eileen

» Den gule farve.
Blodtørsten er stor-- Zann - Page 6 EmptyTirs 08 Maj 2012, 19:18 af Cerys

Mest aktive brugere
jaster
Blodtørsten er stor-- Zann - Page 6 2vote_10Blodtørsten er stor-- Zann - Page 6 2votin10Blodtørsten er stor-- Zann - Page 6 2vote_11 
Shurican
Blodtørsten er stor-- Zann - Page 6 2vote_10Blodtørsten er stor-- Zann - Page 6 2votin10Blodtørsten er stor-- Zann - Page 6 2vote_11 
Cecillie
Blodtørsten er stor-- Zann - Page 6 2vote_10Blodtørsten er stor-- Zann - Page 6 2votin10Blodtørsten er stor-- Zann - Page 6 2vote_11 
Zann
Blodtørsten er stor-- Zann - Page 6 2vote_10Blodtørsten er stor-- Zann - Page 6 2votin10Blodtørsten er stor-- Zann - Page 6 2vote_11 
sakref morladin
Blodtørsten er stor-- Zann - Page 6 2vote_10Blodtørsten er stor-- Zann - Page 6 2votin10Blodtørsten er stor-- Zann - Page 6 2vote_11 
Namine
Blodtørsten er stor-- Zann - Page 6 2vote_10Blodtørsten er stor-- Zann - Page 6 2votin10Blodtørsten er stor-- Zann - Page 6 2vote_11 
Aiko
Blodtørsten er stor-- Zann - Page 6 2vote_10Blodtørsten er stor-- Zann - Page 6 2votin10Blodtørsten er stor-- Zann - Page 6 2vote_11 
Amber
Blodtørsten er stor-- Zann - Page 6 2vote_10Blodtørsten er stor-- Zann - Page 6 2votin10Blodtørsten er stor-- Zann - Page 6 2vote_11 
Haylin
Blodtørsten er stor-- Zann - Page 6 2vote_10Blodtørsten er stor-- Zann - Page 6 2votin10Blodtørsten er stor-- Zann - Page 6 2vote_11 
Melody
Blodtørsten er stor-- Zann - Page 6 2vote_10Blodtørsten er stor-- Zann - Page 6 2votin10Blodtørsten er stor-- Zann - Page 6 2vote_11 
Statistik
Der er i alt 92 tilmeldte brugere
Den sidst registrerede bruger er jace6740

Vores brugere har i alt skrevet 19471 indlæg i 511 emner
Nu er det nu.
Blodtørsten er stor-- Zann - Page 6 EmptyTirs 21 Feb 2012, 13:26 af jaster
Hej alle sammen

Jeg er lige nu og her blevet træt af det lookout jeg har på siden her så jeg har tænkt mig at lave et helt nyt lookout.
syns bare den har set sådan her ud alt for længe nu helt tilbage til 2011 i starten af det år så syns den kunne trænge
til at få et nyt udseende.

Så i kommer nok til at helt vild stor forandring i løbet af ugen her regner jeg med.


Hilsen Admin …

Kommentarer: 1
Hey folkens
Blodtørsten er stor-- Zann - Page 6 EmptyOns 14 Sep 2011, 19:39 af jaster
Hejsa folkens jeg har ikke være her så meget på men jeg vil høre jer om i syns om der mangler noget her på siden ud over folk er aktive på den men eller sådan noget som steder og alt det så skal i sige det til mig og sådan noget for så kan jeg jo finde ud af og lave det på siden :)

Med Venlig hilsen Admin Jaster.

Kommentarer: 1

 

 Blodtørsten er stor-- Zann

Go down 
2 deltagere
Gå til side : Forrige  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9  Næste
ForfatterBesked
Amber

Amber


Antal indlæg : 510
Bosted : Hun bor i et kæmpe hus man kan godt kalde det for palæ huset ligger der hvor Amber boede inden hun blev vampyr
Job/hobbies : hvorfor skulle hun havde et job, hun lever på sin afdøde mages/mands formue

Blodtørsten er stor-- Zann - Page 6 Empty
IndlægEmne: Sv: Blodtørsten er stor-- Zann   Blodtørsten er stor-- Zann - Page 6 EmptyFre 18 Feb 2011, 22:18

Hun kunne ikke svare ham da hans lem fyldte det meste af hendes mund, hun lavede små gurle lyde som en der var ved at blive kvalt, forskellen var bare at hun ikke kunne død. Hun havde fortrudt at hun havde ladet ham komme tættere på og havde føllt sig sårbar så havde hun aldrig endt her, hun brokkede sig skam heller ikke, men hun havde fortudt at hun havde/ gjorde dette her med ham. Hun fattede heller ikke at han syntes det var sjovt.
Tilbage til toppen Go down
Zann

Zann


Antal indlæg : 1151
Bosted : Ingensteder
Job/hobbies : intet

Blodtørsten er stor-- Zann - Page 6 Empty
IndlægEmne: Sv: Blodtørsten er stor-- Zann   Blodtørsten er stor-- Zann - Page 6 EmptyFre 18 Feb 2011, 22:23

Han slap hendes hoved så hun kunne bestemme "når jeg kommer er det sovetid for os begge" sagde han roligt og smilede mens han ventede "og vis du vil må du gerne tage dildoen ud" han grinte lidt fordi at vis hun kunne li smerte så ville hun nok ikke fjerne den ting som gav mest
Tilbage til toppen Go down
Amber

Amber


Antal indlæg : 510
Bosted : Hun bor i et kæmpe hus man kan godt kalde det for palæ huset ligger der hvor Amber boede inden hun blev vampyr
Job/hobbies : hvorfor skulle hun havde et job, hun lever på sin afdøde mages/mands formue

Blodtørsten er stor-- Zann - Page 6 Empty
IndlægEmne: Sv: Blodtørsten er stor-- Zann   Blodtørsten er stor-- Zann - Page 6 EmptyFre 18 Feb 2011, 22:30

" nå så det må jeg" svarede hun koldt, men ville ikke gøre noget ved den, det var det eneste der gav hende nydelse, hvorfor fjerne den. hun betragtede ham kort " er det ikke allerede over din sengetid?" spurgte hun og hendes stemme var giftig og kold.
Tilbage til toppen Go down
Zann

Zann


Antal indlæg : 1151
Bosted : Ingensteder
Job/hobbies : intet

Blodtørsten er stor-- Zann - Page 6 Empty
IndlægEmne: Sv: Blodtørsten er stor-- Zann   Blodtørsten er stor-- Zann - Page 6 EmptyFre 18 Feb 2011, 22:39

Han grinte af hendes lille tilbagesnak "så du skal være fræk" han smilede og fandt en pisk frem og piskede hendes ryg hårdt på de åbne sår "kom så rid hest rid" sagde han smilende og ventede på at hun gik igang som han havde sagt hun skulle
Tilbage til toppen Go down
Amber

Amber


Antal indlæg : 510
Bosted : Hun bor i et kæmpe hus man kan godt kalde det for palæ huset ligger der hvor Amber boede inden hun blev vampyr
Job/hobbies : hvorfor skulle hun havde et job, hun lever på sin afdøde mages/mands formue

Blodtørsten er stor-- Zann - Page 6 Empty
IndlægEmne: Sv: Blodtørsten er stor-- Zann   Blodtørsten er stor-- Zann - Page 6 EmptyFre 18 Feb 2011, 22:51

hun stønnede svagt idet slagene kom hen over hendes ryg. Hun fnøs kort mærkede hvordan flere støn arbjede sig op ud af hendes læbe " jeg er ikke nogen hest dit bæst" stønnede hun og blev en smule ør af den smerte der kom fra de sår hun havde fået. Hun blev vred og rejste sig langsomt op " fint så er det ikke over din segnetid" sagde hun koldt imens blottede sine tænder.
Tilbage til toppen Go down
Zann

Zann


Antal indlæg : 1151
Bosted : Ingensteder
Job/hobbies : intet

Blodtørsten er stor-- Zann - Page 6 Empty
IndlægEmne: Sv: Blodtørsten er stor-- Zann   Blodtørsten er stor-- Zann - Page 6 EmptyFre 18 Feb 2011, 23:00

Han smed pisken og rejste sig langsomt og roligt "du skal ikke tale ned til mig" sagde han og rettede sig helt op og så hende drabeligt i øjnene før hans hånd blev grå og tog hende hårdt om halsen og kastede hende ned i jorden lige på røven hvor dildoen stadig var "DET DIN KÆRESTES SKYLD JEG ER SÅ PISSE VRED" råbte han
Tilbage til toppen Go down
Amber

Amber


Antal indlæg : 510
Bosted : Hun bor i et kæmpe hus man kan godt kalde det for palæ huset ligger der hvor Amber boede inden hun blev vampyr
Job/hobbies : hvorfor skulle hun havde et job, hun lever på sin afdøde mages/mands formue

Blodtørsten er stor-- Zann - Page 6 Empty
IndlægEmne: Sv: Blodtørsten er stor-- Zann   Blodtørsten er stor-- Zann - Page 6 EmptyFre 18 Feb 2011, 23:08

Hun stønnede svagt i det hun landte lige på røven, hun hvæssede svagt Jaster var ikke hendes kærste, men en elsker hun havde. Ja hun kunne godt lide Jaster og var da også forelsket i ham. Men ingen ejede Amber, selv ikke zann. Hun fnøs " Jaster er ikke min kærste" hvæssede hun vredt hun fik sig med en del besvær rejst sig. " ingen ejer mig fortæller mig hvad jeg skal selv ikke sådant et dyr som dig" hvæssede hun og gjorde sig klar til at ville angribe hende.
Tilbage til toppen Go down
Zann

Zann


Antal indlæg : 1151
Bosted : Ingensteder
Job/hobbies : intet

Blodtørsten er stor-- Zann - Page 6 Empty
IndlægEmne: Sv: Blodtørsten er stor-- Zann   Blodtørsten er stor-- Zann - Page 6 EmptyFre 18 Feb 2011, 23:15

Han så på hende "det skulle du ikke have kaldt mig" hviskede han og så ned før han langsomt så på hende hans øjne var orange et normalt tegn på man var ved at forvandle sig men det var først fuldmåne om en halv måned så han kunne ikke være midt i en forvandling det var noget andet og vis man kiggede nærmer var det som om hans pupiller bogstavelig talt brandte han hamrede sin åbne hånd mod hendes hals og greb fat og hamrede hende op mod væggen "ingen ejer dig?" han grinte "jeg gør jeg kan få dig til at slå dig selv ihjel jeg kan få dig til alt bare ved at sige det" han så på hende "den eneste grund til du stadig er i live er fordi Jaster har min elskede Haylin som slave den eneste grund til du stadig lever er fordi jeg har brug for dig i live så du holder din kæft lukket og lytter til hvad jeg sige skrid så i seng" han kastede hende ned i sengen og så på hende "NU" råbte han
Tilbage til toppen Go down
Amber

Amber


Antal indlæg : 510
Bosted : Hun bor i et kæmpe hus man kan godt kalde det for palæ huset ligger der hvor Amber boede inden hun blev vampyr
Job/hobbies : hvorfor skulle hun havde et job, hun lever på sin afdøde mages/mands formue

Blodtørsten er stor-- Zann - Page 6 Empty
IndlægEmne: Sv: Blodtørsten er stor-- Zann   Blodtørsten er stor-- Zann - Page 6 EmptyFre 18 Feb 2011, 23:27

Amber hvæssede svagt idet hun ramte segnen, hun blev liggende imens hun stirrede op i loftet, når så Jaster havde hans kærste. hun kom til grine, så han havde bare logget hende her hen så han bruge hende i en eller anden større plan. Hun vendte blikket med spørgene utryk " sig mig lige hvad tror du din kærste vil sige hvis vidste hvad du havde gjort sammen med mig?" spugte hun grinende hun satte sig op og havde ikke tænk give sig endnu. Hun rejste sig trodsigt op og gik hen imod soveværlsets dør, hun vidste godt at hun pressede han til yderste, men hun var ligeglad, hun vidste hvad Jaster ville gøre hvis han fandt ud af at Zann havde slået hende ihjel. Hun betragtede ham kort han var svag på grund af kærlighed. Hendes latter blev højrer og mere hånlig.
Tilbage til toppen Go down
Zann

Zann


Antal indlæg : 1151
Bosted : Ingensteder
Job/hobbies : intet

Blodtørsten er stor-- Zann - Page 6 Empty
IndlægEmne: Sv: Blodtørsten er stor-- Zann   Blodtørsten er stor-- Zann - Page 6 EmptyFre 18 Feb 2011, 23:35

Han hev hende hen i sengen og så på hende "nu stopper du Amber" sagde han hårdt og så på hende "jeg er ligeglad med hvad Jaster gør med mig" sagde han roligt "du forstår ikke den smerte jeg går igennem hver dag" sukkede han "OG SOV SÅ DET EN ORDRE" råbte han
Tilbage til toppen Go down
Amber

Amber


Antal indlæg : 510
Bosted : Hun bor i et kæmpe hus man kan godt kalde det for palæ huset ligger der hvor Amber boede inden hun blev vampyr
Job/hobbies : hvorfor skulle hun havde et job, hun lever på sin afdøde mages/mands formue

Blodtørsten er stor-- Zann - Page 6 Empty
IndlægEmne: Sv: Blodtørsten er stor-- Zann   Blodtørsten er stor-- Zann - Page 6 EmptyFre 18 Feb 2011, 23:42

Hun hvæssede svagt imens hun slog ud efter ham ud efter ham, sove hvordan ialverden skulle hun kunne sove hun var en vampyr, men det som hendes krop i en from davle da sagde in orde. Hendes øjne lukkede sig sammen og hun trak næsten ikke vejret. som som hun lå der lignede det næsten som om hun sov.
Tilbage til toppen Go down
Zann

Zann


Antal indlæg : 1151
Bosted : Ingensteder
Job/hobbies : intet

Blodtørsten er stor-- Zann - Page 6 Empty
IndlægEmne: Sv: Blodtørsten er stor-- Zann   Blodtørsten er stor-- Zann - Page 6 EmptyFre 18 Feb 2011, 23:45

Han så på hende "du vågner når jeg siger det" beordrede han og gik ud i køkkenet og begyndte at lave te til ham selv han var rolig og tænkende kunne han lade hende styre sig selv uden at hun gjorde voldsomme ting og dog måske skulle han lænke hende for evigt
Tilbage til toppen Go down
Amber

Amber


Antal indlæg : 510
Bosted : Hun bor i et kæmpe hus man kan godt kalde det for palæ huset ligger der hvor Amber boede inden hun blev vampyr
Job/hobbies : hvorfor skulle hun havde et job, hun lever på sin afdøde mages/mands formue

Blodtørsten er stor-- Zann - Page 6 Empty
IndlægEmne: Sv: Blodtørsten er stor-- Zann   Blodtørsten er stor-- Zann - Page 6 EmptyFre 18 Feb 2011, 23:49

Amber sansede svagt han var gået, men der var ikke noget hun kunne gøre ved. det eneste hun kunne se var det indenvendige af hendes øjenlåg. Hun lignede næsten en der var død, som hun lå der og næsten ikke trak vejret.
Tilbage til toppen Go down
Zann

Zann


Antal indlæg : 1151
Bosted : Ingensteder
Job/hobbies : intet

Blodtørsten er stor-- Zann - Page 6 Empty
IndlægEmne: Sv: Blodtørsten er stor-- Zann   Blodtørsten er stor-- Zann - Page 6 EmptyFre 18 Feb 2011, 23:55

Han nikkede for sig selv og lavede te'en færdig og så hen på hende "Amber følg med rolig" sagde han og gik hen til nogle boghylder og hev i en af bøgerne hvorefter en hemmelig dør åbnede sig med en vindeltrappe og gik ned af trappen hele vejen ned i kælderen hvor han åbnede en pansret dør hvor der var et pansret kælderrum og vinkede hende ind "kom så sæt dig herhenne" sagde han og pegede mod midten af rummet hvor der var nogle lænker "så lænker jeg dig fast og så bliver du her det er en ordre" sagde han roligt
Tilbage til toppen Go down
Amber

Amber


Antal indlæg : 510
Bosted : Hun bor i et kæmpe hus man kan godt kalde det for palæ huset ligger der hvor Amber boede inden hun blev vampyr
Job/hobbies : hvorfor skulle hun havde et job, hun lever på sin afdøde mages/mands formue

Blodtørsten er stor-- Zann - Page 6 Empty
IndlægEmne: Sv: Blodtørsten er stor-- Zann   Blodtørsten er stor-- Zann - Page 6 EmptyLør 19 Feb 2011, 00:01

Hun åbende øjene og rejste sig fulgte ham, da hun så stolen i kælderrummet kæmpede hun imod hans ordre og rystede svagt på hovdet " det gør du ikke" sagde hun kæmpede for at holde sig tilbage, men det lykkedes ikke og hun endte på stolen i rummet hun betragtede ham koldt " du ved´godt at du aldrig for din kærste vristet ud af jasters klør" sagde hun koldt før hendes blik blev smule fjern. Hvad skulle hun gøre nu røg hendes chance for at komme væk. Hun kæmpede for komme op stå, men intet reagerede som det skulle og hun blev siddende.
Tilbage til toppen Go down
Zann

Zann


Antal indlæg : 1151
Bosted : Ingensteder
Job/hobbies : intet

Blodtørsten er stor-- Zann - Page 6 Empty
IndlægEmne: Sv: Blodtørsten er stor-- Zann   Blodtørsten er stor-- Zann - Page 6 EmptyLør 19 Feb 2011, 00:08

Han grinte "Jaster er rolig mod hende så længe jeg har dig" sagde han roligt og så på hende smilende og roligt "jeg kommer herned hver gang jeg har brug for lidt sjov og du kan alligevel ikke gøre andet så nu siger jeg strip for mig vis mig din blide side" sagde han roligt
Tilbage til toppen Go down
Amber

Amber


Antal indlæg : 510
Bosted : Hun bor i et kæmpe hus man kan godt kalde det for palæ huset ligger der hvor Amber boede inden hun blev vampyr
Job/hobbies : hvorfor skulle hun havde et job, hun lever på sin afdøde mages/mands formue

Blodtørsten er stor-- Zann - Page 6 Empty
IndlægEmne: Sv: Blodtørsten er stor-- Zann   Blodtørsten er stor-- Zann - Page 6 EmptyLør 19 Feb 2011, 00:19

" Jeg håber du dør inden" sagde hun advarende og hendes tone blev kold skrap. Hun ville gerne havde været den der dræbte ham, hun bed sig svagt i læben. Hun vred i sine hænder, hun ville ikke vise ham hendes blide side hun ville heller død. hun kæmpede med ikke komme til sige noget upassende, men det svært når han selv bedte om det " jeg vil heller død" sagde hun koldt. vendte sit blik trodsigt ned jorden, så hun slap for at se på ham. Hun ville ikke vise nogen andre end Jaster sin blide side. Hun fnøs kort. Hun kæmpede imod med alt hvad hun havde, nægte og hvis han tvang hende ville han bøde. hun havde stadig dildoen i røven og hun kunne mærke det. og hun bed sig så hårdt i læben at det kom til at bløde. hun ville kæmpe med alt hvad hun havde.
Tilbage til toppen Go down
Zann

Zann


Antal indlæg : 1151
Bosted : Ingensteder
Job/hobbies : intet

Blodtørsten er stor-- Zann - Page 6 Empty
IndlægEmne: Sv: Blodtørsten er stor-- Zann   Blodtørsten er stor-- Zann - Page 6 EmptyLør 19 Feb 2011, 00:29

Han smilede roligt og gik hen og lænede sig mod stolen "skal jeg tage min ordre tilbage?" Spurgte han roligt og så på hende "så skal du gøre mig tilfreds hver gang vi er sammen uden brok uden dødstrusler og du skal nyde det" sagde han roligt og så på hende
Tilbage til toppen Go down
Amber

Amber


Antal indlæg : 510
Bosted : Hun bor i et kæmpe hus man kan godt kalde det for palæ huset ligger der hvor Amber boede inden hun blev vampyr
Job/hobbies : hvorfor skulle hun havde et job, hun lever på sin afdøde mages/mands formue

Blodtørsten er stor-- Zann - Page 6 Empty
IndlægEmne: Sv: Blodtørsten er stor-- Zann   Blodtørsten er stor-- Zann - Page 6 EmptyLør 19 Feb 2011, 00:36

Hun gispede da hun mærkede smerten ved ikke at adyde hans ordre, men hun var ikke sikker på hun kunne mere. hun måttet sige ja og love ham det. Hun gispede " je.... jeg lover" sagde hun gispende. mærkede hvordan hendes kræfter hurtigt begyndte slippe op. Hun lukkede øjene imens hun bed sig hårdt læben.
Tilbage til toppen Go down
Zann

Zann


Antal indlæg : 1151
Bosted : Ingensteder
Job/hobbies : intet

Blodtørsten er stor-- Zann - Page 6 Empty
IndlægEmne: Sv: Blodtørsten er stor-- Zann   Blodtørsten er stor-- Zann - Page 6 EmptyLør 19 Feb 2011, 00:42

Han smilede roligt og så på hende roligt "så er det strippe tid men nu behøver du ikke være blid" sagde han roligt og vinkede hende op fra stolen så han kunne sætte sig ned og se hendes show som hun skulle give ham og så på hende roligt
Tilbage til toppen Go down
Amber

Amber


Antal indlæg : 510
Bosted : Hun bor i et kæmpe hus man kan godt kalde det for palæ huset ligger der hvor Amber boede inden hun blev vampyr
Job/hobbies : hvorfor skulle hun havde et job, hun lever på sin afdøde mages/mands formue

Blodtørsten er stor-- Zann - Page 6 Empty
IndlægEmne: Sv: Blodtørsten er stor-- Zann   Blodtørsten er stor-- Zann - Page 6 EmptyLør 19 Feb 2011, 00:51

Hun stod i stykke tid uden gøre noget og hendes vejr trækning blev tungere, hun havde lovet ham at skulle nyde det, men svært hun vendte sig om imod ham og skulle lige til sige noget upassende, men tav for hun havde lovet at nyde det. Hun stod stadig i stykke imens stirrede på ham og begyndte roligt at gå igang, Zann måtte åbenbart kunne lide hendes krop når bedte hende om sådan noget. men kunne ikke lade være med tænke på den pige som måske lige nu var sammen med Jaster. Et stik jalousi ramte hende, istedet for måtte hun nøjes med Zann. Mon nogen ville komme og redde hende fra det her levende helved.
Tilbage til toppen Go down
Zann

Zann


Antal indlæg : 1151
Bosted : Ingensteder
Job/hobbies : intet

Blodtørsten er stor-- Zann - Page 6 Empty
IndlægEmne: Sv: Blodtørsten er stor-- Zann   Blodtørsten er stor-- Zann - Page 6 EmptyLør 19 Feb 2011, 00:56

Han smilede roligt og så på hende med et dominerende smil "kom så hurtigere heftigere vis du kan" hviskede han roligt mens hans lem langsomt rejste sig en smule men kun en smule fordi det ikke var smukt nok mens han smilende ventede på hun gjorde det
Tilbage til toppen Go down
Amber

Amber


Antal indlæg : 510
Bosted : Hun bor i et kæmpe hus man kan godt kalde det for palæ huset ligger der hvor Amber boede inden hun blev vampyr
Job/hobbies : hvorfor skulle hun havde et job, hun lever på sin afdøde mages/mands formue

Blodtørsten er stor-- Zann - Page 6 Empty
IndlægEmne: Sv: Blodtørsten er stor-- Zann   Blodtørsten er stor-- Zann - Page 6 EmptyLør 19 Feb 2011, 01:00

Hun skulle lige til sige noget, men tav for hun var ikke sikker det hun havde at sige ville falde i god jord, så hun gjorde bare hvad hun fik bedsked på, hun dansede hurtigere som han sagt hun skulle. Hun følte sig dum. og dette her morede ham bare.
Tilbage til toppen Go down
Zann

Zann


Antal indlæg : 1151
Bosted : Ingensteder
Job/hobbies : intet

Blodtørsten er stor-- Zann - Page 6 Empty
IndlægEmne: Sv: Blodtørsten er stor-- Zann   Blodtørsten er stor-- Zann - Page 6 EmptyLør 19 Feb 2011, 01:06

Han smilede "kom så her og begynd" sagde han roligt og pegede på sin halvstive lem under hans bukser og ventede på at hun gik igang mens han roligt og frækt smilede og lænede sig tilbage "håber du kommer til at nyde det" hviskede han roligt
Tilbage til toppen Go down
Amber

Amber


Antal indlæg : 510
Bosted : Hun bor i et kæmpe hus man kan godt kalde det for palæ huset ligger der hvor Amber boede inden hun blev vampyr
Job/hobbies : hvorfor skulle hun havde et job, hun lever på sin afdøde mages/mands formue

Blodtørsten er stor-- Zann - Page 6 Empty
IndlægEmne: Sv: Blodtørsten er stor-- Zann   Blodtørsten er stor-- Zann - Page 6 EmptyLør 19 Feb 2011, 01:17

Hun gik hen til ham og satte sig på hug inden hun begyndte tog hun dildoen ud smed den fra sig, lynte hans bukser op fandt den frem. hun kiggede lidt på den og et svagt suk unslap hendes læber, mon han nogensinde ville lade hende gå og hvad nu hvis hun blev sulten hvad skulle så gøre. Hun tog forsigtigt omkring den med hendes slanke finger og begyndte en smule hårdt måske for hårdt til han ikke kunne lide det vidste hun, men så måtte han sige til hun lod sin tunge lege med den imens hun kørte sin hænder frem og tilbage. Men hun kunne ikke fokusere på andet end hvordan slap væk her fra. Hun måtte væk hun kunne ikke klare tanken om at skulle blive her.
Tilbage til toppen Go down
Sponsoreret inhold





Blodtørsten er stor-- Zann - Page 6 Empty
IndlægEmne: Sv: Blodtørsten er stor-- Zann   Blodtørsten er stor-- Zann - Page 6 Empty

Tilbage til toppen Go down
 
Blodtørsten er stor-- Zann
Tilbage til toppen 
Side 6 af 9Gå til side : Forrige  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9  Næste
 Lignende emner
-
» Uh! En stor stjerne! Nej det er månen...Nåårh..Kayro//
» En ret så hård dag //Zann//
» save me! //Zann//

Forumtilladelser:Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
City-of-life :: Vida :: becos da Vida-Mørke gyder-
Gå til: