City-of-life
Vil du reagere på denne meddelelse? Tilmeld dig forummet med et par klik eller log ind for at fortsætte.

City-of-life

Let the life begin in your fantasy
 
ForumforsidePortalNyeste billederSøgTilmeldLog ind
Log ind
Brugernavn:
Kodeord:
Log mig på automatisk ved hvert besøg: 
:: Jeg har glemt mit kodeord. Send nyt kodeord via email
Lignende emner
Seneste emner
» Aimée again (Privat)
Kun se ikke røre //Zann// - Page 6 EmptyOns 28 Aug 2013, 17:16 af Nick

» Camp Halfblood - Nordisk
Kun se ikke røre //Zann// - Page 6 EmptySøn 09 Sep 2012, 14:03 af Aimée

» Navneleg!!
Kun se ikke røre //Zann// - Page 6 EmptyTirs 21 Aug 2012, 10:19 af Hana

» Eileen søger plots
Kun se ikke røre //Zann// - Page 6 EmptyTirs 21 Aug 2012, 08:02 af Hana

» Hvad vil du-Hana
Kun se ikke røre //Zann// - Page 6 EmptyMan 20 Aug 2012, 22:45 af Hana

» de mystiske mænd..(Nick)
Kun se ikke røre //Zann// - Page 6 EmptyTirs 14 Aug 2012, 17:28 af Nick

» Nu er det nu.
Kun se ikke røre //Zann// - Page 6 EmptyTirs 26 Jun 2012, 08:25 af Cerys

» Just a normal day?
Kun se ikke røre //Zann// - Page 6 EmptyTirs 12 Jun 2012, 14:54 af Eileen

» Den gule farve.
Kun se ikke røre //Zann// - Page 6 EmptyTirs 08 Maj 2012, 19:18 af Cerys

Mest aktive brugere
jaster
Kun se ikke røre //Zann// - Page 6 2vote_10Kun se ikke røre //Zann// - Page 6 2votin10Kun se ikke røre //Zann// - Page 6 2vote_11 
Shurican
Kun se ikke røre //Zann// - Page 6 2vote_10Kun se ikke røre //Zann// - Page 6 2votin10Kun se ikke røre //Zann// - Page 6 2vote_11 
Cecillie
Kun se ikke røre //Zann// - Page 6 2vote_10Kun se ikke røre //Zann// - Page 6 2votin10Kun se ikke røre //Zann// - Page 6 2vote_11 
Zann
Kun se ikke røre //Zann// - Page 6 2vote_10Kun se ikke røre //Zann// - Page 6 2votin10Kun se ikke røre //Zann// - Page 6 2vote_11 
sakref morladin
Kun se ikke røre //Zann// - Page 6 2vote_10Kun se ikke røre //Zann// - Page 6 2votin10Kun se ikke røre //Zann// - Page 6 2vote_11 
Namine
Kun se ikke røre //Zann// - Page 6 2vote_10Kun se ikke røre //Zann// - Page 6 2votin10Kun se ikke røre //Zann// - Page 6 2vote_11 
Aiko
Kun se ikke røre //Zann// - Page 6 2vote_10Kun se ikke røre //Zann// - Page 6 2votin10Kun se ikke røre //Zann// - Page 6 2vote_11 
Amber
Kun se ikke røre //Zann// - Page 6 2vote_10Kun se ikke røre //Zann// - Page 6 2votin10Kun se ikke røre //Zann// - Page 6 2vote_11 
Haylin
Kun se ikke røre //Zann// - Page 6 2vote_10Kun se ikke røre //Zann// - Page 6 2votin10Kun se ikke røre //Zann// - Page 6 2vote_11 
Melody
Kun se ikke røre //Zann// - Page 6 2vote_10Kun se ikke røre //Zann// - Page 6 2votin10Kun se ikke røre //Zann// - Page 6 2vote_11 
Statistik
Der er i alt 92 tilmeldte brugere
Den sidst registrerede bruger er jace6740

Vores brugere har i alt skrevet 19471 indlæg i 511 emner
Nu er det nu.
Kun se ikke røre //Zann// - Page 6 EmptyTirs 21 Feb 2012, 13:26 af jaster
Hej alle sammen

Jeg er lige nu og her blevet træt af det lookout jeg har på siden her så jeg har tænkt mig at lave et helt nyt lookout.
syns bare den har set sådan her ud alt for længe nu helt tilbage til 2011 i starten af det år så syns den kunne trænge
til at få et nyt udseende.

Så i kommer nok til at helt vild stor forandring i løbet af ugen her regner jeg med.


Hilsen Admin …

Kommentarer: 1
Hey folkens
Kun se ikke røre //Zann// - Page 6 EmptyOns 14 Sep 2011, 19:39 af jaster
Hejsa folkens jeg har ikke være her så meget på men jeg vil høre jer om i syns om der mangler noget her på siden ud over folk er aktive på den men eller sådan noget som steder og alt det så skal i sige det til mig og sådan noget for så kan jeg jo finde ud af og lave det på siden :)

Med Venlig hilsen Admin Jaster.

Kommentarer: 1

 

 Kun se ikke røre //Zann//

Go down 
2 deltagere
Gå til side : Forrige  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9, 10  Næste
ForfatterBesked
Zann

Zann


Antal indlæg : 1151
Bosted : Ingensteder
Job/hobbies : intet

Kun se ikke røre //Zann// - Page 6 Empty
IndlægEmne: Sv: Kun se ikke røre //Zann//   Kun se ikke røre //Zann// - Page 6 EmptyLør 04 Dec 2010, 22:42

"du prøvede at skade mig" hviskede han roligt "men jeg undgik det hele og slog tilbage undskyld" hviskede han "jeg skadede dig så du mistede alt din energi" hviskede han roligt og kyssede hendes nakke igen og hjalp hende med at vende sig rundt og så hende i øjnene "der skete ikke så meget andet" hviskede han så til sidst
Tilbage til toppen Go down
Valentina

Valentina


Antal indlæg : 314
Bosted : Et stort hus

Kun se ikke røre //Zann// - Page 6 Empty
IndlægEmne: Sv: Kun se ikke røre //Zann//   Kun se ikke røre //Zann// - Page 6 EmptyLør 04 Dec 2010, 22:48

Valentina lyttede opmærktsomt, mens han fortalte hvad der var sket.
"Du behøver ikke at undskylde"hviskede hun hæst igen og smilte træt til ham da hun så ham i øjnene "Og du er helt okay?"spurgte hun for en sikkerhedsskyld og fik en hånd op til hans kind, hvor hun forsigtig lod fingerspidserne følge hans kindben og ned til hans læber. Det ville være første gang at hun ikke havde skadet nogen under et anfald.
Tilbage til toppen Go down
Zann

Zann


Antal indlæg : 1151
Bosted : Ingensteder
Job/hobbies : intet

Kun se ikke røre //Zann// - Page 6 Empty
IndlægEmne: Sv: Kun se ikke røre //Zann//   Kun se ikke røre //Zann// - Page 6 EmptyLør 04 Dec 2010, 22:55

Zann smilede roligt og så hende i øjnene "du skadede mig ikke Tina jeg blev en smule brændt men det forsvandt hurtigt igen" hviskede han roligt og kyssede hendes pande "Tina sådan her er jeg ligeglad med om det bliver jeg vil bare være sammen med dig" han smilede "i et rigtigt kæreste forhold han kyssede hendes pande blidt "og hvem så end der tager over dig tror den at den ejer dig den bliver ved med at sige Illa mea est"
Tilbage til toppen Go down
Valentina

Valentina


Antal indlæg : 314
Bosted : Et stort hus

Kun se ikke røre //Zann// - Page 6 Empty
IndlægEmne: Sv: Kun se ikke røre //Zann//   Kun se ikke røre //Zann// - Page 6 EmptyLør 04 Dec 2010, 22:58

Valentina blev ved med at forsigt at rør hans ansigt, hun havde ikke rørt ham før på den måde.
Hun smilte halvt og lagde sig mere ind til ham. "Hvad betyder Illa mea...øøh est" spurgte hun lavt og så på ham med spørgene øjne. Hun viste ikke hvad det betyd, eller hvilket sprog det var. Hun kunne kunne kun et sprog.
Tilbage til toppen Go down
Zann

Zann


Antal indlæg : 1151
Bosted : Ingensteder
Job/hobbies : intet

Kun se ikke røre //Zann// - Page 6 Empty
IndlægEmne: Sv: Kun se ikke røre //Zann//   Kun se ikke røre //Zann// - Page 6 EmptyLør 04 Dec 2010, 23:09

"det er latinsk og betyder hun er min" sagde han roligt med et smil "jeg kommer oprindeligt fra Rom og gik på en klosterskole det er et meget gammelt sprog det er faktisk de fleste sprogs begyndelse jeg har ikke hørt det længe" hviskede han blidt og nussede hendes side
Tilbage til toppen Go down
Valentina

Valentina


Antal indlæg : 314
Bosted : Et stort hus

Kun se ikke røre //Zann// - Page 6 Empty
IndlægEmne: Sv: Kun se ikke røre //Zann//   Kun se ikke røre //Zann// - Page 6 EmptyLør 04 Dec 2010, 23:16

"ååh"sagde Valentina og nikkede svagt, hun hvilede sin pande ind mod hans brystkasse. Hun kunne ikke huske noget, selvom hun forsøgte at huske om hun havde sagt noget. Det var alt sammen sort.
"Mmhmm..."sagde hun tænkene, mens hun mærkede at han nussede hendes side.
"Klosterskole?"sagde hun og puttede sig mere ind til ham. Hendes stemme var stadig hæs og afslørede tydeligt at hun igen kræfter havde.
Tilbage til toppen Go down
Zann

Zann


Antal indlæg : 1151
Bosted : Ingensteder
Job/hobbies : intet

Kun se ikke røre //Zann// - Page 6 Empty
IndlægEmne: Sv: Kun se ikke røre //Zann//   Kun se ikke røre //Zann// - Page 6 EmptyLør 04 Dec 2010, 23:18

"ja min mor og far var præstelige" hviskede han roligt med et smil "men de er døde nu" sukkede han "vil du ikke nok sige ja eller nej til om du vil være sammen med mig" spurgte han roligt "jeg mener vis vi er sammen kan du måske vende dig til det efter tiden"
Tilbage til toppen Go down
Valentina

Valentina


Antal indlæg : 314
Bosted : Et stort hus

Kun se ikke røre //Zann// - Page 6 Empty
IndlægEmne: Sv: Kun se ikke røre //Zann//   Kun se ikke røre //Zann// - Page 6 EmptyLør 04 Dec 2010, 23:27

"Det gør mig ondt"sagde Valentina da han fortalte om sine forældre. Hun bed sig svagt i underlæben da skiftede emne. "Mmmhm...hvis du ikke kommer til skade så..ja"svarede hun med sin trætte stemme. Hun så på ham og smilte svagt. Hun flytte lidt på sig så hendes ansigt var uden for hans.
"Øøhm..."begyndte hun på et andet spørgsmål, og rødmede samtidigt svagt"...må jeg godt prøve at kysse dig"spurgte hun, normalt ville hun risikere at få et anfald og hun viste ikke om det kunne ske nu, selv om hun ikke engang ville kunne rejse sig op, men hun ville alligevel spørge ham for det var jo ham det kunne gå ud over hvis hun ikke havde fået brugt al sin energi alligevel.
Tilbage til toppen Go down
Zann

Zann


Antal indlæg : 1151
Bosted : Ingensteder
Job/hobbies : intet

Kun se ikke røre //Zann// - Page 6 Empty
IndlægEmne: Sv: Kun se ikke røre //Zann//   Kun se ikke røre //Zann// - Page 6 EmptyLør 04 Dec 2010, 23:31

Zann smilede og grinte en smule "Tina helt ærlig du behøver ikke spørge mig" hviskede han smilende og så hende i øjnene "jeg lover dig jeg ikke vil lade dig skade mig sådan uden jeg prøver at undgå det" hviskede han og ventede på hun kyssede ham
Tilbage til toppen Go down
Valentina

Valentina


Antal indlæg : 314
Bosted : Et stort hus

Kun se ikke røre //Zann// - Page 6 Empty
IndlægEmne: Sv: Kun se ikke røre //Zann//   Kun se ikke røre //Zann// - Page 6 EmptyLør 04 Dec 2010, 23:34

Valentina smilte med et strejf af flovhed og rødmede en smule mere, da hun det nu virkede dumt at have spurgt om lov. Hun rykkede sit ansigt hen til hans og kyssede ham forsigtigt på munden, det var faktisk hen af at være et sommerfugle kys, da hun var bange for at det skulle påvirke hendes evne, men den virkede ikke i øjeblikket.
Tilbage til toppen Go down
Zann

Zann


Antal indlæg : 1151
Bosted : Ingensteder
Job/hobbies : intet

Kun se ikke røre //Zann// - Page 6 Empty
IndlægEmne: Sv: Kun se ikke røre //Zann//   Kun se ikke røre //Zann// - Page 6 EmptyLør 04 Dec 2010, 23:36

//hvad er forskellen på et normalt kys og et sommerfugle kys
Tilbage til toppen Go down
Valentina

Valentina


Antal indlæg : 314
Bosted : Et stort hus

Kun se ikke røre //Zann// - Page 6 Empty
IndlægEmne: Sv: Kun se ikke røre //Zann//   Kun se ikke røre //Zann// - Page 6 EmptyLør 04 Dec 2010, 23:38

//Sommerfugle kys er hvor man kun lige rør læberne//
Tilbage til toppen Go down
Zann

Zann


Antal indlæg : 1151
Bosted : Ingensteder
Job/hobbies : intet

Kun se ikke røre //Zann// - Page 6 Empty
IndlægEmne: Sv: Kun se ikke røre //Zann//   Kun se ikke røre //Zann// - Page 6 EmptyLør 04 Dec 2010, 23:42

Zann kyssede hende blidt men før han vidste af det skubbede han sig en smule mere mod hendes læber så han rigtig kunne kysse hende mens han bare nussede hende videre med et stort smil bag kysset før han slap grebet på hende så hun selv kunne bestemme om hun ville fortsætte eller slippe
Tilbage til toppen Go down
Valentina

Valentina


Antal indlæg : 314
Bosted : Et stort hus

Kun se ikke røre //Zann// - Page 6 Empty
IndlægEmne: Sv: Kun se ikke røre //Zann//   Kun se ikke røre //Zann// - Page 6 EmptyLør 04 Dec 2010, 23:46

Valentina blev først forskrækket da hun troede at det ville gå galt da han kyssede hende, men der skete ingenting. Hun begyndte hverken at ryge eller brænde.
Hun lagde en hånd på hver side af hans ansigt og fortsatte kysset selv efter han slap grebet om hende, hun havde aldrig prøvet at kysse nogen på den måde. Det var dejligt.
Tilbage til toppen Go down
Zann

Zann


Antal indlæg : 1151
Bosted : Ingensteder
Job/hobbies : intet

Kun se ikke røre //Zann// - Page 6 Empty
IndlægEmne: Sv: Kun se ikke røre //Zann//   Kun se ikke røre //Zann// - Page 6 EmptyLør 04 Dec 2010, 23:51

Zann lagde armene godt om hendes liv og hev hendes nøgne krop mere ind til ham mens han fortsatte kysset han ville ikke slippe hende igen og han holdte virkeligt af hende mere end han kunne holde af nogen anden i hele verdenen
Tilbage til toppen Go down
Valentina

Valentina


Antal indlæg : 314
Bosted : Et stort hus

Kun se ikke røre //Zann// - Page 6 Empty
IndlægEmne: Sv: Kun se ikke røre //Zann//   Kun se ikke røre //Zann// - Page 6 EmptyLør 04 Dec 2010, 23:57

Valentina lagde armene om hans hals og låse dem bag hans nakke, da han hev hende ind mod ham. Hun stoppede ikke kysset, men fortsatte det smilende. Hun trak sit ene ben op om ham for at kunne være tættere på ham, hun ville aldrig skilles fra ham igen. Hun havde ikke mødt nogen som ham før, en der havde oplevet hende i et anfald og stadig ville være sammen med hende.
Tilbage til toppen Go down
Zann

Zann


Antal indlæg : 1151
Bosted : Ingensteder
Job/hobbies : intet

Kun se ikke røre //Zann// - Page 6 Empty
IndlægEmne: Sv: Kun se ikke røre //Zann//   Kun se ikke røre //Zann// - Page 6 EmptySøn 05 Dec 2010, 00:01

Zann fortsatte kysset med et nydende smil og suk bagefter hans ene hånd gled langsomt ned af hendes ryg og tog hende først på røven før hans hånd kørte længere ned og tog hende på underlivet roligt med et nydende smil
Tilbage til toppen Go down
Valentina

Valentina


Antal indlæg : 314
Bosted : Et stort hus

Kun se ikke røre //Zann// - Page 6 Empty
IndlægEmne: Sv: Kun se ikke røre //Zann//   Kun se ikke røre //Zann// - Page 6 EmptySøn 05 Dec 2010, 00:04

Valentina løsnede sine arme om hans hals for at kunne grave sine fingre ind i hans hår. Hun flyttede lidt på sig da ham tog hende på røven, hun var ikke van til at folk rørte hende. Hun fortsatte kysset og stønnede svagt da han førte sin hånd hen til hendes underliv.
Tilbage til toppen Go down
Zann

Zann


Antal indlæg : 1151
Bosted : Ingensteder
Job/hobbies : intet

Kun se ikke røre //Zann// - Page 6 Empty
IndlægEmne: Sv: Kun se ikke røre //Zann//   Kun se ikke røre //Zann// - Page 6 EmptySøn 05 Dec 2010, 00:09

Zann smilede roligt og nussede hendes underliv for at tænde hende dette var nok hendes eneste chance for at kunne have sex med hende altså under deres omstændigheder så han var lidt hurtigere frem mod sex mellem dem
Tilbage til toppen Go down
Valentina

Valentina


Antal indlæg : 314
Bosted : Et stort hus

Kun se ikke røre //Zann// - Page 6 Empty
IndlægEmne: Sv: Kun se ikke røre //Zann//   Kun se ikke røre //Zann// - Page 6 EmptySøn 05 Dec 2010, 00:13

Valentina lukkede sine øjne og stønnede stadig svagt engang i mellem. Hun filtrede sine fingre ind i hans hår og pressede sin pande ind mod det øverste af hans brystkasse. Det var nyt for hende, for hun havde aldrig været sammen med en før og viste ikke hvad hun skulle gøre. Hun var stadig træt efter sit anfald, så hun kunne lagde sine tanker flyve rundt i sit hoved, hvilket hun var glad for da de alle handlede om ham.
Tilbage til toppen Go down
Zann

Zann


Antal indlæg : 1151
Bosted : Ingensteder
Job/hobbies : intet

Kun se ikke røre //Zann// - Page 6 Empty
IndlægEmne: Sv: Kun se ikke røre //Zann//   Kun se ikke røre //Zann// - Page 6 EmptySøn 05 Dec 2010, 00:16

Zann smilede mens han nussede videre før han stak fingeren ind i hende blidt som start "husk der er osse noget mellem mine ben som skal frem" hviskede han roligt mens han nussede hendes underliv videre og smilede stort
Tilbage til toppen Go down
Valentina

Valentina


Antal indlæg : 314
Bosted : Et stort hus

Kun se ikke røre //Zann// - Page 6 Empty
IndlægEmne: Sv: Kun se ikke røre //Zann//   Kun se ikke røre //Zann// - Page 6 EmptySøn 05 Dec 2010, 00:21

Valentina stønnede da han stak en finger op i hende, hun kyssede ham og nikkede. hun slap hans hår og fik sine hænder ned til hans bukser. Hun rystede en smule, men det var kun på grund af nervøsitet. Hun fik dem åbnet og tog fat i buksekanten og trak ned i dem for at få dem af ham, mens hun stadig stønnede svagt engang i mellem. Hun var ikke særlig hurtigt, selvom hun nok burde være det, da det ikke var til at sige hvornår hun fik sin evne igen.
Tilbage til toppen Go down
Zann

Zann


Antal indlæg : 1151
Bosted : Ingensteder
Job/hobbies : intet

Kun se ikke røre //Zann// - Page 6 Empty
IndlægEmne: Sv: Kun se ikke røre //Zann//   Kun se ikke røre //Zann// - Page 6 EmptySøn 05 Dec 2010, 00:27

Zann smilede roligt "ja dejligt" hviskede han mens han kørte fingeren i hende før han blidt pressede den en smule dybere for at mærke om hun var jomfru mens han smilede roligt og så hende i øjnene med et stort smil
Tilbage til toppen Go down
Valentina

Valentina


Antal indlæg : 314
Bosted : Et stort hus

Kun se ikke røre //Zann// - Page 6 Empty
IndlægEmne: Sv: Kun se ikke røre //Zann//   Kun se ikke røre //Zann// - Page 6 EmptySøn 05 Dec 2010, 00:32

Valentina kyssede ham da han pressede sin finger dybere ind i hende, og hun stønnede bag kysset. Hun trak hans busker så lang ned hun kunne komme til, da hun ikke rigtig kunne røre sig så meget når hun samtidigt ville kysse ham. Hun fik den ene hånd op til hans nakke igen og lod den hvile om hans nakke, mens hun fortsatte med at kysse ham.
Tilbage til toppen Go down
Zann

Zann


Antal indlæg : 1151
Bosted : Ingensteder
Job/hobbies : intet

Kun se ikke røre //Zann// - Page 6 Empty
IndlægEmne: Sv: Kun se ikke røre //Zann//   Kun se ikke røre //Zann// - Page 6 EmptySøn 05 Dec 2010, 00:34

//du glemte at skrive om hun var jomfru eller ej
Tilbage til toppen Go down
Sponsoreret inhold





Kun se ikke røre //Zann// - Page 6 Empty
IndlægEmne: Sv: Kun se ikke røre //Zann//   Kun se ikke røre //Zann// - Page 6 Empty

Tilbage til toppen Go down
 
Kun se ikke røre //Zann//
Tilbage til toppen 
Side 6 af 10Gå til side : Forrige  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9, 10  Næste
 Lignende emner
-
» At rede følelser ud er ikke, det samme som at rede hår... -Zann
» kan ikke huske noget
» Jeg ved at det ikke er nemt at forstå (Aqurana)

Forumtilladelser:Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
City-of-life :: Udenfor Vida :: Mar-søen-
Gå til: