City-of-life
Vil du reagere på denne meddelelse? Tilmeld dig forummet med et par klik eller log ind for at fortsætte.

City-of-life

Let the life begin in your fantasy
 
ForumforsidePortalNyeste billederSøgTilmeldLog ind
Log ind
Brugernavn:
Kodeord:
Log mig på automatisk ved hvert besøg: 
:: Jeg har glemt mit kodeord. Send nyt kodeord via email
Lignende emner
Seneste emner
» Aimée again (Privat)
Kun se ikke røre //Zann// - Page 10 EmptyOns 28 Aug 2013, 17:16 af Nick

» Camp Halfblood - Nordisk
Kun se ikke røre //Zann// - Page 10 EmptySøn 09 Sep 2012, 14:03 af Aimée

» Navneleg!!
Kun se ikke røre //Zann// - Page 10 EmptyTirs 21 Aug 2012, 10:19 af Hana

» Eileen søger plots
Kun se ikke røre //Zann// - Page 10 EmptyTirs 21 Aug 2012, 08:02 af Hana

» Hvad vil du-Hana
Kun se ikke røre //Zann// - Page 10 EmptyMan 20 Aug 2012, 22:45 af Hana

» de mystiske mænd..(Nick)
Kun se ikke røre //Zann// - Page 10 EmptyTirs 14 Aug 2012, 17:28 af Nick

» Nu er det nu.
Kun se ikke røre //Zann// - Page 10 EmptyTirs 26 Jun 2012, 08:25 af Cerys

» Just a normal day?
Kun se ikke røre //Zann// - Page 10 EmptyTirs 12 Jun 2012, 14:54 af Eileen

» Den gule farve.
Kun se ikke røre //Zann// - Page 10 EmptyTirs 08 Maj 2012, 19:18 af Cerys

Mest aktive brugere
jaster
Kun se ikke røre //Zann// - Page 10 2vote_10Kun se ikke røre //Zann// - Page 10 2votin10Kun se ikke røre //Zann// - Page 10 2vote_11 
Shurican
Kun se ikke røre //Zann// - Page 10 2vote_10Kun se ikke røre //Zann// - Page 10 2votin10Kun se ikke røre //Zann// - Page 10 2vote_11 
Cecillie
Kun se ikke røre //Zann// - Page 10 2vote_10Kun se ikke røre //Zann// - Page 10 2votin10Kun se ikke røre //Zann// - Page 10 2vote_11 
Zann
Kun se ikke røre //Zann// - Page 10 2vote_10Kun se ikke røre //Zann// - Page 10 2votin10Kun se ikke røre //Zann// - Page 10 2vote_11 
sakref morladin
Kun se ikke røre //Zann// - Page 10 2vote_10Kun se ikke røre //Zann// - Page 10 2votin10Kun se ikke røre //Zann// - Page 10 2vote_11 
Namine
Kun se ikke røre //Zann// - Page 10 2vote_10Kun se ikke røre //Zann// - Page 10 2votin10Kun se ikke røre //Zann// - Page 10 2vote_11 
Aiko
Kun se ikke røre //Zann// - Page 10 2vote_10Kun se ikke røre //Zann// - Page 10 2votin10Kun se ikke røre //Zann// - Page 10 2vote_11 
Amber
Kun se ikke røre //Zann// - Page 10 2vote_10Kun se ikke røre //Zann// - Page 10 2votin10Kun se ikke røre //Zann// - Page 10 2vote_11 
Haylin
Kun se ikke røre //Zann// - Page 10 2vote_10Kun se ikke røre //Zann// - Page 10 2votin10Kun se ikke røre //Zann// - Page 10 2vote_11 
Melody
Kun se ikke røre //Zann// - Page 10 2vote_10Kun se ikke røre //Zann// - Page 10 2votin10Kun se ikke røre //Zann// - Page 10 2vote_11 
Statistik
Der er i alt 92 tilmeldte brugere
Den sidst registrerede bruger er jace6740

Vores brugere har i alt skrevet 19471 indlæg i 511 emner
Nu er det nu.
Kun se ikke røre //Zann// - Page 10 EmptyTirs 21 Feb 2012, 13:26 af jaster
Hej alle sammen

Jeg er lige nu og her blevet træt af det lookout jeg har på siden her så jeg har tænkt mig at lave et helt nyt lookout.
syns bare den har set sådan her ud alt for længe nu helt tilbage til 2011 i starten af det år så syns den kunne trænge
til at få et nyt udseende.

Så i kommer nok til at helt vild stor forandring i løbet af ugen her regner jeg med.


Hilsen Admin …

Kommentarer: 1
Hey folkens
Kun se ikke røre //Zann// - Page 10 EmptyOns 14 Sep 2011, 19:39 af jaster
Hejsa folkens jeg har ikke være her så meget på men jeg vil høre jer om i syns om der mangler noget her på siden ud over folk er aktive på den men eller sådan noget som steder og alt det så skal i sige det til mig og sådan noget for så kan jeg jo finde ud af og lave det på siden :)

Med Venlig hilsen Admin Jaster.

Kommentarer: 1

 

 Kun se ikke røre //Zann//

Go down 
2 deltagere
Gå til side : Forrige  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9, 10
ForfatterBesked
Zann

Zann


Antal indlæg : 1151
Bosted : Ingensteder
Job/hobbies : intet

Kun se ikke røre //Zann// - Page 10 Empty
IndlægEmne: Sv: Kun se ikke røre //Zann//   Kun se ikke røre //Zann// - Page 10 EmptyMan 06 Dec 2010, 20:54

"Den er afhængig af dig jeg tror vis du lukker øjnene og fokusere så tror jeg faktisk du kan møde den i dit sind" sagde han roligt og stoppede bilen lidt ude for byen og så på hende "du ved det bare en idé" han smilede roligt
Tilbage til toppen Go down
Valentina

Valentina


Antal indlæg : 314
Bosted : Et stort hus

Kun se ikke røre //Zann// - Page 10 Empty
IndlægEmne: Sv: Kun se ikke røre //Zann//   Kun se ikke røre //Zann// - Page 10 EmptyTirs 07 Dec 2010, 18:09

Igen nikkede Valentine og så kort ud af ruden da han stoppede.
"Ja måske"sagde hun og så på ham igen og smilte svagt. Det ville egentlig være praktisk hvis hun kunen styre den, bare en smule mere end hun kunne. Så ville meget være lettere.
Tilbage til toppen Go down
Zann

Zann


Antal indlæg : 1151
Bosted : Ingensteder
Job/hobbies : intet

Kun se ikke røre //Zann// - Page 10 Empty
IndlægEmne: Sv: Kun se ikke røre //Zann//   Kun se ikke røre //Zann// - Page 10 EmptyTirs 07 Dec 2010, 19:15

"prøv" hviskede han "luk dine øjne skat og slap af fokuser på din indre stemme lad dine tanker gå blanke og tænk kun på din indre stemme" hviskede han roligt "og snak med den tal til den i dit hoved" han smilede roligt og ventede
Tilbage til toppen Go down
Valentina

Valentina


Antal indlæg : 314
Bosted : Et stort hus

Kun se ikke røre //Zann// - Page 10 Empty
IndlægEmne: Sv: Kun se ikke røre //Zann//   Kun se ikke røre //Zann// - Page 10 EmptyTirs 07 Dec 2010, 21:35

Valentina satte sig til rette i sædet og lukkede sine øjne som han sagde at hun skulle. Hun tømte sit hoved for tanker og trak vejret langsomt, med ca 6-7 sekunders mellemrum. Hendes fingre flettede sig sammen i hende skød mens hun prøvede at tænke på sin indre stemme, men det var bare tomt.
Hun ad nok sådan i langtid inden, hun tilsidst vendte hænder med håndfladen op ad. Måske dette ville hjælpe lidt. En lille flamme, ikke støre end som ved en lighter, blussede op midt på hendes håndflader. Måske det ville kunne få den frem.
Tilbage til toppen Go down
Zann

Zann


Antal indlæg : 1151
Bosted : Ingensteder
Job/hobbies : intet

Kun se ikke røre //Zann// - Page 10 Empty
IndlægEmne: Sv: Kun se ikke røre //Zann//   Kun se ikke røre //Zann// - Page 10 EmptyOns 08 Dec 2010, 13:47

Zann steg ud af bilen så hun ikke følte sig stresset over han var der han hørte noget underligt og mærkede noget underligt som var alt rettet mod hende som var der dyr som kiggede på hende eller som om at vinden var mod hende ligemeget hvor han var som sugede hun luften til sig for at kunne holde flammen i live
Tilbage til toppen Go down
Valentina

Valentina


Antal indlæg : 314
Bosted : Et stort hus

Kun se ikke røre //Zann// - Page 10 Empty
IndlægEmne: Sv: Kun se ikke røre //Zann//   Kun se ikke røre //Zann// - Page 10 EmptyOns 08 Dec 2010, 14:02

Valentina sad helt stille, de en lille eksplosion på hendes håndflader fik flammerne til at vokse, så de fyldte hele håndfladen ud. Hendes øjenlåg sitrede svagt da det skette. Måske var en bil ikke det bedste sted for hende at være når hun legede med ilden.



//Hvad skal der ske?//
Tilbage til toppen Go down
Zann

Zann


Antal indlæg : 1151
Bosted : Ingensteder
Job/hobbies : intet

Kun se ikke røre //Zann// - Page 10 Empty
IndlægEmne: Sv: Kun se ikke røre //Zann//   Kun se ikke røre //Zann// - Page 10 EmptyOns 08 Dec 2010, 14:05

Zann sukkede og kom ind til hende og løftede hende op og bar hende lige udenfor og satte hende op af en sten
Tilbage til toppen Go down
Valentina

Valentina


Antal indlæg : 314
Bosted : Et stort hus

Kun se ikke røre //Zann// - Page 10 Empty
IndlægEmne: Sv: Kun se ikke røre //Zann//   Kun se ikke røre //Zann// - Page 10 EmptyOns 08 Dec 2010, 14:09

Valentina registrede ikke engang at han løftede hende ud af bilen, hun konsentrerede sig kun om at tomme sit hoved. Men der skette ikke andet end at ilden langsomt bredte sig i små eksplosioner hver gang den rykkede et par milimeter op af hendes arme.
Tilbage til toppen Go down
Zann

Zann


Antal indlæg : 1151
Bosted : Ingensteder
Job/hobbies : intet

Kun se ikke røre //Zann// - Page 10 Empty
IndlægEmne: Sv: Kun se ikke røre //Zann//   Kun se ikke røre //Zann// - Page 10 EmptyOns 08 Dec 2010, 14:15

Zann sad lidt væk fra hende og så fortsat på hende roligt med et smil
Tilbage til toppen Go down
Valentina

Valentina


Antal indlæg : 314
Bosted : Et stort hus

Kun se ikke røre //Zann// - Page 10 Empty
IndlægEmne: Sv: Kun se ikke røre //Zann//   Kun se ikke røre //Zann// - Page 10 EmptyOns 08 Dec 2010, 14:30

Da ilden næsten nåede op til hendes skuldre åbnede hun sine øjne, og ilden trak sig ind i hende igen. Hun så rundt efter ham og rystede svagt på hovedet "Jeg kan ikke få det til at virke"sagde hun med et trist suk.
Tilbage til toppen Go down
Zann

Zann


Antal indlæg : 1151
Bosted : Ingensteder
Job/hobbies : intet

Kun se ikke røre //Zann// - Page 10 Empty
IndlægEmne: Sv: Kun se ikke røre //Zann//   Kun se ikke røre //Zann// - Page 10 EmptyOns 08 Dec 2010, 14:37

"måske skal vi prøve at lade det overtage dig helt" hviskede han roligt og smilede "jeg skal nok sørge for det ikke dræber nogle men du skal når det har overtaget dig prøve at holde fokus selv når ilden er tæt på dit hjerte"
Tilbage til toppen Go down
Valentina

Valentina


Antal indlæg : 314
Bosted : Et stort hus

Kun se ikke røre //Zann// - Page 10 Empty
IndlægEmne: Sv: Kun se ikke røre //Zann//   Kun se ikke røre //Zann// - Page 10 EmptyOns 08 Dec 2010, 16:11

"Mmmhm.."Valentina så ned af sig selv et kort øjeblik "Så brænder jeg jo tøjet"sagde hun og flyttede lidt på fødderne. Hun smilte muntert af tæppet hun brugte som nederdel, hun måtte da ligne en hippie med det outfit.
Tilbage til toppen Go down
Zann

Zann


Antal indlæg : 1151
Bosted : Ingensteder
Job/hobbies : intet

Kun se ikke røre //Zann// - Page 10 Empty
IndlægEmne: Sv: Kun se ikke røre //Zann//   Kun se ikke røre //Zann// - Page 10 EmptyOns 08 Dec 2010, 16:16

Zann nikkede roligt og åbnede tæppet sammen med bæltet og sørgede for at trøjen dækkede hendes private dele "prøv nu så gemmer jeg tæppet til bagefter" sagde han smilende det var langt og stort nok til at være en kjole som gik hende fra skuldrene hele vejen ned til hendes ankler så der var masser af længde på tæppet
Tilbage til toppen Go down
Valentina

Valentina


Antal indlæg : 314
Bosted : Et stort hus

Kun se ikke røre //Zann// - Page 10 Empty
IndlægEmne: Sv: Kun se ikke røre //Zann//   Kun se ikke røre //Zann// - Page 10 EmptyOns 08 Dec 2010, 16:21

Valentina smilte med en smule rødme siddene i kinderne. "okay"sagde hun og lukkede sine øjne samtidigt med at hun skabte en lille flamme på sine håndflader. Hun lod dem vokse til ilden dækkede hendes hænder, og derefter langsomt bredte sig op af hendes arme og op til skulderne. Hens skjorte blev lidt brændt i kanten da ilden nåede den. Hun tømte sit hoved fuldstændigt da hun slap ilden fri og lod den brede sig til hendes overkrop, op til hovedet og ned langs benene.
Tilbage til toppen Go down
Zann

Zann


Antal indlæg : 1151
Bosted : Ingensteder
Job/hobbies : intet

Kun se ikke røre //Zann// - Page 10 Empty
IndlægEmne: Sv: Kun se ikke røre //Zann//   Kun se ikke røre //Zann// - Page 10 EmptyOns 08 Dec 2010, 16:30

Zann gik lidt væk vis hun nu eksploderede igen hvorefter han lagde tæppet i sikkerhed inde i bilen og formerede sig til sin halve ulveform og ventede roligt på at det var færdig han var her hos hende vis hun havde brug for hjælp
Tilbage til toppen Go down
Valentina

Valentina


Antal indlæg : 314
Bosted : Et stort hus

Kun se ikke røre //Zann// - Page 10 Empty
IndlægEmne: Sv: Kun se ikke røre //Zann//   Kun se ikke røre //Zann// - Page 10 EmptyOns 08 Dec 2010, 16:32

Valentina stod bare stille og havde åbnedet de orange røde flammende øjne og stirrede tomt ud i luften.



//En ide til hvad der skal ske eller skal der ikke ske noget?
Tilbage til toppen Go down
Zann

Zann


Antal indlæg : 1151
Bosted : Ingensteder
Job/hobbies : intet

Kun se ikke røre //Zann// - Page 10 Empty
IndlægEmne: Sv: Kun se ikke røre //Zann//   Kun se ikke røre //Zann// - Page 10 EmptyOns 08 Dec 2010, 16:34

//Det kunne være at de snakkede sammen inde i hovedet for at holde Tina hen mens dæmonen prøvede at dræbe Zann udvendigt^^

Zann så varsomt på det
Tilbage til toppen Go down
Valentina

Valentina


Antal indlæg : 314
Bosted : Et stort hus

Kun se ikke røre //Zann// - Page 10 Empty
IndlægEmne: Sv: Kun se ikke røre //Zann//   Kun se ikke røre //Zann// - Page 10 EmptyOns 08 Dec 2010, 16:39

//Ja fin ide, vil du være ild Valentina, eller skal jeg selv finde på et eller andet de kald diskutere?


Valentina blinkede en enkelt gang og mærkede noget presse på og ilden blussede op. Hun drejede sit anigt mod Zann uden at sige noget, det flammende ansigt var udtryksløst da hun løftede sin ene hånd imod ham. *Nej!*tænkte hun men kunne ikke sænke sin hånd igen. Hun havde aldrig kunne se mens ilden havde taget hendes krop det kunne hun pludselig nu.


Tilbage til toppen Go down
Zann

Zann


Antal indlæg : 1151
Bosted : Ingensteder
Job/hobbies : intet

Kun se ikke røre //Zann// - Page 10 Empty
IndlægEmne: Sv: Kun se ikke røre //Zann//   Kun se ikke røre //Zann// - Page 10 EmptyOns 08 Dec 2010, 16:42

Zann mærkede det og hoppede baglæns og landede på bilens tag hvorefter han hoppede mod hende og slog hende på armen og landede bag hende roligt med en lidt brændt hånd men det ignorerede han "kan du se mig" råbte han til hende "TINA VIS DU KAN SE MIG KAN DU TALE MED VÆSNET SE HVORFOR DEN VIL HAVE DIG LAD MIG OVERSÆTTE FOR DIG VIS DU IKKE KAN FORSTÅ" han hoppede mod hende men i stedet for at slå dukkede han sig og fældede hende "UNDSKYLD" råbte han
Tilbage til toppen Go down
Valentina

Valentina


Antal indlæg : 314
Bosted : Et stort hus

Kun se ikke røre //Zann// - Page 10 Empty
IndlægEmne: Sv: Kun se ikke røre //Zann//   Kun se ikke røre //Zann// - Page 10 EmptyOns 08 Dec 2010, 16:47

Valentina prøvede at åbne munden men den var ikke hendes, hun ville svare ham men hvordan.
Hun forstod godt at hun tit havde været øm i kroppen efter sine anfald, hvis folk havde slået igen, som de sikkert havde gjort hun huskede det bare ikke. Valentina prøvede at skubbe det væk der pressede hende væk fra styrelsen af hendes krop. "Quod dixi meus" hun kunne mærke at hendes mund bevægede sig, men det var ikke hendes ord der kom ud. Ilden blussede igen op, mens hun prøvede at komme op at stå igen.
Tilbage til toppen Go down
Zann

Zann


Antal indlæg : 1151
Bosted : Ingensteder
Job/hobbies : intet

Kun se ikke røre //Zann// - Page 10 Empty
IndlægEmne: Sv: Kun se ikke røre //Zann//   Kun se ikke røre //Zann// - Page 10 EmptyOns 08 Dec 2010, 17:21

Han så på hende roligt "da du sagde min"sagde han undrende og så på hende roligt mens han ventede på svar over hvad hun mente med det
Tilbage til toppen Go down
Valentina

Valentina


Antal indlæg : 314
Bosted : Et stort hus

Kun se ikke røre //Zann// - Page 10 Empty
IndlægEmne: Sv: Kun se ikke røre //Zann//   Kun se ikke røre //Zann// - Page 10 EmptyLør 11 Dec 2010, 18:36

"Quod maxime mihi esse meum, non tuum"fortsatte stemmen, mens Valentina stadig forsøgte at få kontakt med....med et eller andet.
Hen løftede armen og pegede på ham med sin højre hånd, hvor ilden begyndte at vokse.
Tilbage til toppen Go down
Zann

Zann


Antal indlæg : 1151
Bosted : Ingensteder
Job/hobbies : intet

Kun se ikke røre //Zann// - Page 10 Empty
IndlægEmne: Sv: Kun se ikke røre //Zann//   Kun se ikke røre //Zann// - Page 10 EmptyLør 11 Dec 2010, 18:52

//Okay nu driller google den siger det betyder At han var min, især for mig, er ikke din at
Tilbage til toppen Go down
Sponsoreret inhold





Kun se ikke røre //Zann// - Page 10 Empty
IndlægEmne: Sv: Kun se ikke røre //Zann//   Kun se ikke røre //Zann// - Page 10 Empty

Tilbage til toppen Go down
 
Kun se ikke røre //Zann//
Tilbage til toppen 
Side 10 af 10Gå til side : Forrige  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9, 10
 Lignende emner
-
» At rede følelser ud er ikke, det samme som at rede hår... -Zann
» kan ikke huske noget
» På eventyr selvom man ikke må (åbent)

Forumtilladelser:Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
City-of-life :: Udenfor Vida :: Mar-søen-
Gå til: