City-of-life
Vil du reagere på denne meddelelse? Tilmeld dig forummet med et par klik eller log ind for at fortsætte.

City-of-life

Let the life begin in your fantasy
 
ForumforsidePortalNyeste billederSøgTilmeldLog ind
Log ind
Brugernavn:
Kodeord:
Log mig på automatisk ved hvert besøg: 
:: Jeg har glemt mit kodeord. Send nyt kodeord via email
Lignende emner
Seneste emner
» Aimée again (Privat)
Kun se ikke røre //Zann// - Page 8 EmptyOns 28 Aug 2013, 17:16 af Nick

» Camp Halfblood - Nordisk
Kun se ikke røre //Zann// - Page 8 EmptySøn 09 Sep 2012, 14:03 af Aimée

» Navneleg!!
Kun se ikke røre //Zann// - Page 8 EmptyTirs 21 Aug 2012, 10:19 af Hana

» Eileen søger plots
Kun se ikke røre //Zann// - Page 8 EmptyTirs 21 Aug 2012, 08:02 af Hana

» Hvad vil du-Hana
Kun se ikke røre //Zann// - Page 8 EmptyMan 20 Aug 2012, 22:45 af Hana

» de mystiske mænd..(Nick)
Kun se ikke røre //Zann// - Page 8 EmptyTirs 14 Aug 2012, 17:28 af Nick

» Nu er det nu.
Kun se ikke røre //Zann// - Page 8 EmptyTirs 26 Jun 2012, 08:25 af Cerys

» Just a normal day?
Kun se ikke røre //Zann// - Page 8 EmptyTirs 12 Jun 2012, 14:54 af Eileen

» Den gule farve.
Kun se ikke røre //Zann// - Page 8 EmptyTirs 08 Maj 2012, 19:18 af Cerys

Mest aktive brugere
jaster
Kun se ikke røre //Zann// - Page 8 2vote_10Kun se ikke røre //Zann// - Page 8 2votin10Kun se ikke røre //Zann// - Page 8 2vote_11 
Shurican
Kun se ikke røre //Zann// - Page 8 2vote_10Kun se ikke røre //Zann// - Page 8 2votin10Kun se ikke røre //Zann// - Page 8 2vote_11 
Cecillie
Kun se ikke røre //Zann// - Page 8 2vote_10Kun se ikke røre //Zann// - Page 8 2votin10Kun se ikke røre //Zann// - Page 8 2vote_11 
Zann
Kun se ikke røre //Zann// - Page 8 2vote_10Kun se ikke røre //Zann// - Page 8 2votin10Kun se ikke røre //Zann// - Page 8 2vote_11 
sakref morladin
Kun se ikke røre //Zann// - Page 8 2vote_10Kun se ikke røre //Zann// - Page 8 2votin10Kun se ikke røre //Zann// - Page 8 2vote_11 
Namine
Kun se ikke røre //Zann// - Page 8 2vote_10Kun se ikke røre //Zann// - Page 8 2votin10Kun se ikke røre //Zann// - Page 8 2vote_11 
Aiko
Kun se ikke røre //Zann// - Page 8 2vote_10Kun se ikke røre //Zann// - Page 8 2votin10Kun se ikke røre //Zann// - Page 8 2vote_11 
Amber
Kun se ikke røre //Zann// - Page 8 2vote_10Kun se ikke røre //Zann// - Page 8 2votin10Kun se ikke røre //Zann// - Page 8 2vote_11 
Haylin
Kun se ikke røre //Zann// - Page 8 2vote_10Kun se ikke røre //Zann// - Page 8 2votin10Kun se ikke røre //Zann// - Page 8 2vote_11 
Melody
Kun se ikke røre //Zann// - Page 8 2vote_10Kun se ikke røre //Zann// - Page 8 2votin10Kun se ikke røre //Zann// - Page 8 2vote_11 
Statistik
Der er i alt 92 tilmeldte brugere
Den sidst registrerede bruger er jace6740

Vores brugere har i alt skrevet 19471 indlæg i 511 emner
Nu er det nu.
Kun se ikke røre //Zann// - Page 8 EmptyTirs 21 Feb 2012, 13:26 af jaster
Hej alle sammen

Jeg er lige nu og her blevet træt af det lookout jeg har på siden her så jeg har tænkt mig at lave et helt nyt lookout.
syns bare den har set sådan her ud alt for længe nu helt tilbage til 2011 i starten af det år så syns den kunne trænge
til at få et nyt udseende.

Så i kommer nok til at helt vild stor forandring i løbet af ugen her regner jeg med.


Hilsen Admin …

Kommentarer: 1
Hey folkens
Kun se ikke røre //Zann// - Page 8 EmptyOns 14 Sep 2011, 19:39 af jaster
Hejsa folkens jeg har ikke være her så meget på men jeg vil høre jer om i syns om der mangler noget her på siden ud over folk er aktive på den men eller sådan noget som steder og alt det så skal i sige det til mig og sådan noget for så kan jeg jo finde ud af og lave det på siden :)

Med Venlig hilsen Admin Jaster.

Kommentarer: 1

 

 Kun se ikke røre //Zann//

Go down 
2 deltagere
Gå til side : Forrige  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9, 10  Næste
ForfatterBesked
Zann

Zann


Antal indlæg : 1151
Bosted : Ingensteder
Job/hobbies : intet

Kun se ikke røre //Zann// - Page 8 Empty
IndlægEmne: Sv: Kun se ikke røre //Zann//   Kun se ikke røre //Zann// - Page 8 EmptySøn 05 Dec 2010, 01:52

Zann smilede roligt mens han fortsatte hurtigere "hvor skal jeg komme henne" spurgte han "vil du smage det eller føle det på dine bryster eller mave eller hva" spurgte han smilende mens han rykkede videre hurtigere og hurtigere
Tilbage til toppen Go down
Valentina

Valentina


Antal indlæg : 314
Bosted : Et stort hus

Kun se ikke røre //Zann// - Page 8 Empty
IndlægEmne: Sv: Kun se ikke røre //Zann//   Kun se ikke røre //Zann// - Page 8 EmptySøn 05 Dec 2010, 01:56

Valentina stønnede i takt med hans bevægelser i hende, hun bed sig svagt i underlæben igen da han satte farten op.
"Hvor du vil" fik hun svaret i mellem stønnene. Hun havde flettet sine fingre bag om hans nakke og lukkede øjnene endnu engang og lænte hovedet mere bagover af nydelse.
Tilbage til toppen Go down
Zann

Zann


Antal indlæg : 1151
Bosted : Ingensteder
Job/hobbies : intet

Kun se ikke røre //Zann// - Page 8 Empty
IndlægEmne: Sv: Kun se ikke røre //Zann//   Kun se ikke røre //Zann// - Page 8 EmptySøn 05 Dec 2010, 01:57

"helst i din mund så slipper vi for så meget svineri" hviskede han roligt mens han rykkede videre "men spørgsmålet om du vil smage det" hviskede han mens han fortsatte og mærkede han snart ville komme så hun skulle nok skynde sig med at svare
Tilbage til toppen Go down
Valentina

Valentina


Antal indlæg : 314
Bosted : Et stort hus

Kun se ikke røre //Zann// - Page 8 Empty
IndlægEmne: Sv: Kun se ikke røre //Zann//   Kun se ikke røre //Zann// - Page 8 EmptySøn 05 Dec 2010, 02:02

"Okay"sagde Valentina og nikkede kort og så op ham, med et frækt smil , hun stønnede og bed sig kort i læben en enkelt gang.
Hun slap hans nakke og lod hænderne glide ned til hans overarme, hvor hun lod dem hvile på siden af dem, og så afventende på ham.
Tilbage til toppen Go down
Zann

Zann


Antal indlæg : 1151
Bosted : Ingensteder
Job/hobbies : intet

Kun se ikke røre //Zann// - Page 8 Empty
IndlægEmne: Sv: Kun se ikke røre //Zann//   Kun se ikke røre //Zann// - Page 8 EmptySøn 05 Dec 2010, 02:04

Han tog den blidt ud af hende og kom op til hendes ansigt "åben munden" hviskede han mens han selv rykkede lidt på den før han kom mod hendes ansigt han var ikke sikker på om hun havde nået og åbne munden men han kunne ikke stoppe det
Tilbage til toppen Go down
Valentina

Valentina


Antal indlæg : 314
Bosted : Et stort hus

Kun se ikke røre //Zann// - Page 8 Empty
IndlægEmne: Sv: Kun se ikke røre //Zann//   Kun se ikke røre //Zann// - Page 8 EmptySøn 05 Dec 2010, 02:08

Valentina åbnede munden da han sagde at det skulle og lavede en lille grimasse da han kom i hendes mund. Hun havde ikke prøvet det før, og det kunne man se på hende. Men hun sank det da, godt nok med lukkede øjne.
Hun sukkede lydløst da hun åbnede sine sin eøjne igen og så op på ham.
Tilbage til toppen Go down
Zann

Zann


Antal indlæg : 1151
Bosted : Ingensteder
Job/hobbies : intet

Kun se ikke røre //Zann// - Page 8 Empty
IndlægEmne: Sv: Kun se ikke røre //Zann//   Kun se ikke røre //Zann// - Page 8 EmptySøn 05 Dec 2010, 02:10

Zann lagde sig ned ved siden af hende igen og brugte tæppet til lige at tørre det af som var ramt ved siden af mens han smilede før han blidt kyssede hendes kind "det var helt utroligt det der jeg har aldrig prøvet noget bedre" hviskede han
Tilbage til toppen Go down
Valentina

Valentina


Antal indlæg : 314
Bosted : Et stort hus

Kun se ikke røre //Zann// - Page 8 Empty
IndlægEmne: Sv: Kun se ikke røre //Zann//   Kun se ikke røre //Zann// - Page 8 EmptySøn 05 Dec 2010, 02:13

Valentina smilte udmattet da han lagde sig ned ved siden af hende og kyssede hende på kinden.
Hun vendte sig på siden så hun havde fronten mod ham og puttede sig ind til ham "Det er jeg glad for at det var"sagde hun træt og kunne godt mærke at hun havde brugt sine kræfter op.
Tilbage til toppen Go down
Zann

Zann


Antal indlæg : 1151
Bosted : Ingensteder
Job/hobbies : intet

Kun se ikke røre //Zann// - Page 8 Empty
IndlægEmne: Sv: Kun se ikke røre //Zann//   Kun se ikke røre //Zann// - Page 8 EmptySøn 05 Dec 2010, 02:19

Zann smilede stort "hvad med dig? Var din første gang lige så god som du havde håbet" hviskede han smilende mens han nussede hendes ryg blidt før han lagde begge armene om hendes hoved og tog det ind til hans bryst og lagde sin hage mod hendes hoved "imorgen tager du bare min trøje på til at starte med så køre vi hjem til mig hvor du kan låne noget tøj indtil vi har fået noget som passer dig" hviskede han
Tilbage til toppen Go down
Valentina

Valentina


Antal indlæg : 314
Bosted : Et stort hus

Kun se ikke røre //Zann// - Page 8 Empty
IndlægEmne: Sv: Kun se ikke røre //Zann//   Kun se ikke røre //Zann// - Page 8 EmptySøn 05 Dec 2010, 02:26

"Bedre"svarede Valentina smilende og nød at han holdt hende tæt ind til sig. Hun lukkede sine øjne mens hun lyttede til hvad han sagde og samtidigt lyden af hans hjerte der bankede. "Det lyder som en god ide"sagde hun med en træt stemme og kyssede ham på brystkassen. Hun trak vejret stille og roligt og var tæt på at falde i søvn.
Tilbage til toppen Go down
Zann

Zann


Antal indlæg : 1151
Bosted : Ingensteder
Job/hobbies : intet

Kun se ikke røre //Zann// - Page 8 Empty
IndlægEmne: Sv: Kun se ikke røre //Zann//   Kun se ikke røre //Zann// - Page 8 EmptySøn 05 Dec 2010, 02:28

Zann smilede "men ikke nu nu skal du have lov til at hvile dig" hviskede han roligt og lukkede øjnene før han blidt og langsomt selv faldt i søvn hans øre forvandlede sig til halv ulve øre så han var sikker på der ikke kom nogen han vidste at fx disse forladte lagerrum ofte blev brugt til at indplantere coke eller hash eller noget lignende fordi det jo som sagt var forladt
Tilbage til toppen Go down
Valentina

Valentina


Antal indlæg : 314
Bosted : Et stort hus

Kun se ikke røre //Zann// - Page 8 Empty
IndlægEmne: Sv: Kun se ikke røre //Zann//   Kun se ikke røre //Zann// - Page 8 EmptySøn 05 Dec 2010, 02:35

Valentina smilte træt og kyssede ham forsigtigt da han var faldet i søvn "Sov godt"hviskede hun svagt og lagde sig til at sove tæt op af ham, og faldt med det samme i søvn. Hun rykkede helt ind til ham i søvne og mumlede lavt med et svagt smil på læberne.
Tilbage til toppen Go down
Zann

Zann


Antal indlæg : 1151
Bosted : Ingensteder
Job/hobbies : intet

Kun se ikke røre //Zann// - Page 8 Empty
IndlægEmne: Sv: Kun se ikke røre //Zann//   Kun se ikke røre //Zann// - Page 8 EmptySøn 05 Dec 2010, 02:39

Zann drømte om en underlig skikkelse han ikke helt kunne se han løb hen mod den og opdagede det var Tina's ildform han stoppede foran den og gjorde sig klar til kamp vis den ville angribe ham eller give ham en besked det var han ikke sikker på
Tilbage til toppen Go down
Valentina

Valentina


Antal indlæg : 314
Bosted : Et stort hus

Kun se ikke røre //Zann// - Page 8 Empty
IndlægEmne: Sv: Kun se ikke røre //Zann//   Kun se ikke røre //Zann// - Page 8 EmptySøn 05 Dec 2010, 02:43

Valentina vendte sig om i søvne og lå lidt urolig, men hun var altid urolig når hun sov. Hun faldt til ro kort efter og lå med ryggen op mod ham.


//Krea er gået i seng.
Tilbage til toppen Go down
Zann

Zann


Antal indlæg : 1151
Bosted : Ingensteder
Job/hobbies : intet

Kun se ikke røre //Zann// - Page 8 Empty
IndlægEmne: Sv: Kun se ikke røre //Zann//   Kun se ikke røre //Zann// - Page 8 EmptySøn 05 Dec 2010, 02:46

Zann lå med en hånd om hendes mave og nussede blidt hendes mave mens han stadig drømte

//kan du ikke være skikkelsen i hans drøm som giver ham en besked?
Tilbage til toppen Go down
Valentina

Valentina


Antal indlæg : 314
Bosted : Et stort hus

Kun se ikke røre //Zann// - Page 8 Empty
IndlægEmne: Sv: Kun se ikke røre //Zann//   Kun se ikke røre //Zann// - Page 8 EmptySøn 05 Dec 2010, 02:47

//øøh, en ide til hvad skikkelsen skal sige?
Tilbage til toppen Go down
Zann

Zann


Antal indlæg : 1151
Bosted : Ingensteder
Job/hobbies : intet

Kun se ikke røre //Zann// - Page 8 Empty
IndlægEmne: Sv: Kun se ikke røre //Zann//   Kun se ikke røre //Zann// - Page 8 EmptySøn 05 Dec 2010, 02:48

//Et eller andet med at Zann skal holde sig væk eller bevise sit vær og mod for at få lov til at beholde Tina eller noget^^
Tilbage til toppen Go down
Valentina

Valentina


Antal indlæg : 314
Bosted : Et stort hus

Kun se ikke røre //Zann// - Page 8 Empty
IndlægEmne: Sv: Kun se ikke røre //Zann//   Kun se ikke røre //Zann// - Page 8 EmptySøn 05 Dec 2010, 02:49

//okay...øøh..ja finder på noget..øjeblik
Tilbage til toppen Go down
Zann

Zann


Antal indlæg : 1151
Bosted : Ingensteder
Job/hobbies : intet

Kun se ikke røre //Zann// - Page 8 Empty
IndlægEmne: Sv: Kun se ikke røre //Zann//   Kun se ikke røre //Zann// - Page 8 EmptySøn 05 Dec 2010, 02:51

//Fino du tager dig god tid^^
Tilbage til toppen Go down
Valentina

Valentina


Antal indlæg : 314
Bosted : Et stort hus

Kun se ikke røre //Zann// - Page 8 Empty
IndlægEmne: Sv: Kun se ikke røre //Zann//   Kun se ikke røre //Zann// - Page 8 EmptySøn 05 Dec 2010, 02:59

Ild drømme Valentina i Zann's drøm så på ham med de orange røde øjne. "Illa mea est"sagde hun og stod stille som en statue, kun hendes læber bevægede sig når hun talte. "Perdit eam. Illa mihi manebit. Donec ardet." Hun løftede sin hånd og pegede på ham "Numquam bona eius."sagde hun efter et par sekunders stilhed og sendte en ildkugle afsted efter ham.


Rigtige Valentina så sødt videre.


//Okay, det blev ikke så godt.
Tilbage til toppen Go down
Zann

Zann


Antal indlæg : 1151
Bosted : Ingensteder
Job/hobbies : intet

Kun se ikke røre //Zann// - Page 8 Empty
IndlægEmne: Sv: Kun se ikke røre //Zann//   Kun se ikke røre //Zann// - Page 8 EmptySøn 05 Dec 2010, 03:01

//Nu har jeg altså ikke google til at hjælpe mig så vil du ikke oversætte det
Tilbage til toppen Go down
Valentina

Valentina


Antal indlæg : 314
Bosted : Et stort hus

Kun se ikke røre //Zann// - Page 8 Empty
IndlægEmne: Sv: Kun se ikke røre //Zann//   Kun se ikke røre //Zann// - Page 8 EmptySøn 05 Dec 2010, 03:03

//Illa mea est. Hun er min.

Perdit eam.Du mister hende.

Illa mihi manebit.Hun vil forblive min.

Donec ardet. Så længe hun brænder.

Numquam bona eius. Du bliver aldrig god for hende.
Tilbage til toppen Go down
Zann

Zann


Antal indlæg : 1151
Bosted : Ingensteder
Job/hobbies : intet

Kun se ikke røre //Zann// - Page 8 Empty
IndlægEmne: Sv: Kun se ikke røre //Zann//   Kun se ikke røre //Zann// - Page 8 EmptySøn 05 Dec 2010, 03:10

Zann knyttede sin næve "så længe min kærlighed brænder for hende kan du ikke tage hende fra mig" sagde han "jeg vil aldrig svigte hende" han så lidt ned "før jeg tror jeg elsker hende" sluttede han før han vågnede
Tilbage til toppen Go down
Valentina

Valentina


Antal indlæg : 314
Bosted : Et stort hus

Kun se ikke røre //Zann// - Page 8 Empty
IndlægEmne: Sv: Kun se ikke røre //Zann//   Kun se ikke røre //Zann// - Page 8 EmptySøn 05 Dec 2010, 03:13

Valentina, den rigtigt, smilte i søvne og vendte sig om mod ham igne så hun havde fronten mod ham. Hun mumlede noge uforståeligt og puttede sig ind til ham.



//Krea'en er død.
Tilbage til toppen Go down
Zann

Zann


Antal indlæg : 1151
Bosted : Ingensteder
Job/hobbies : intet

Kun se ikke røre //Zann// - Page 8 Empty
IndlægEmne: Sv: Kun se ikke røre //Zann//   Kun se ikke røre //Zann// - Page 8 EmptySøn 05 Dec 2010, 03:16

Bagefter det drømte Zann om et lykkeligt liv sammen med hende
Tilbage til toppen Go down
Sponsoreret inhold





Kun se ikke røre //Zann// - Page 8 Empty
IndlægEmne: Sv: Kun se ikke røre //Zann//   Kun se ikke røre //Zann// - Page 8 Empty

Tilbage til toppen Go down
 
Kun se ikke røre //Zann//
Tilbage til toppen 
Side 8 af 10Gå til side : Forrige  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9, 10  Næste
 Lignende emner
-
» At rede følelser ud er ikke, det samme som at rede hår... -Zann
» kan ikke huske noget
» Jeg ved at det ikke er nemt at forstå (Aqurana)

Forumtilladelser:Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
City-of-life :: Udenfor Vida :: Mar-søen-
Gå til: